***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

زیدان:محال است به بکهام ملحق شوم .

در پی انتشار شایعات در خصوص بازگشت زین‌الدین زیدان از بازنشستگی و ملحق شدن او به دیوید بکام، ستاره تازه وارد لس‌آنجلس گالاکسی، اسطوره فرانسوی تمامی اخبار حضور مجدد را تکذیب کرد.
ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی فرانسه که هم اکنون سفیر برنامه‌های پیشرفت و ترقی اتحادیه ملل محسوب می‌شود، از سوی الکسی لالاس، رئیس باشگاه لس‌آنجلس رسما دعوت به همکاری شد، اما بدون تأخیر پاسخ منفی خود را اعلام کرد.
پس از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و ناکامی فرانسه در کسب عنوان قهرمانی جهان، ستاره خروس‌های آبی خود را سرگرم برنامه‌های خیریه و فعالیت‌های اقتصادی نمود و ابدا تمایلی برای بازگشت به میادین فوتبال نشان نداد.
زیزو در این باره اظهار داشت: ابدا قصد بازگشت ندارم. وقتی به مدت یک سال فعالیتی را کنار بگذارید شروع مجدد آن بسیار دشوار خواهد بود. آنچه که امروز برایم مهم است، انجام کارهایی است که تا به حال موفق به پرداختن به آنها نشده‌ام. می‌توانم اوقات بیشتری را در کنار خانواده‌ام سپری کنم. به نقاط مختلف سفر کنم و طرح‌هایی که در ذهن دارم، پیاده کنم.
پس از خداحافظی از فوتبال کشف کردم که دنیایی پس از اتمام این ورزش نهفته که باید کشف شود. شاید در مورد من اینگونه بوده است، ۱۲ ماه گذشته طعم واقعی زندگی را چشیده‌ام اما جالب است که بگویم زندگی غیر فوتبالی‌ام بسیار پرمشغله‌تر از زمان فوتبالم است.
زیدان در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که دیوید بکام، هم تیمی سابقش در تیم رئال مادرید که در ماه ژانویه با عقد قراردادی ۵ ساله راهی لس‌آنجلس گالاکسی شد، تصمیم درستی را برای خود و خانواده‌اش اتخاذ کرده و او می‌تواند تجربه جدیدی را در کالیفرنیا مزه‌مزه کند و از اینکه دیوید بالاخره در کنار قوهای سپید موفق به فتح جام لالیگا شد، ابراز خوشحالی کرد.
زیدان در ادامه صحبت‌هایش اینچنین گفت: به تصمیم دیوید احترام می‌گذارم و بهترین‌ها را ضمن زندگی جدیدش در کالیفرنیا برایش آرزومندم. آن زمان که از تصمیم او مطلع شدم، بسیار خوشحال شده و دوست داشتم به او تبریک بگویم. دیوید در نیمه دوم فصل واقعا تأثیرگذار بود و توانست بار دیگر نظر فابیو کاپلو را جلب کند.
تیم رئال مادرید در کنار دیوید بکام توانست بهترین رویداد ممکن را تجربه کند و همه چیز به نفع بازیکنان، هواداران و خصوصا ستاره انگلیسی تمام شد.
گفتنی است اسطوره فرانسوی پس از بازنشستگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال که اتفاقا با درگیری با مارکو ماتراتزی بازیکن تیم ملی ایتالیا در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان همراه بود، سفرهای خود را آغاز کرده و پس از چندین سال به الجزایر، سرزمین مادری‌اش سفر کرد. وی همچنین در چند فیلم همراه با رونالدو ایفای نقش کرد و انجام پروژه‌های خیریه را در صدر برنامه‌هایش قرار داد.
اخیرا نیز با سفر به اندونزی، موافقت خود را برای هدایت تیم کودکان این کشور اعلام کرده و بلافاصله اولین تجربه سرمربیگری خود را با تیم جدید آغاز کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد