***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

گاگو: روزی برنابئو دوم لقب می‌گیرم

 

آرژانتینی فرصت‌طلب و آرزوهایش

هافبک تهاجمی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: قصد دارم به برنابئو دوم تبدیل شوم و روزی می‌رسد که به این افتخار بزرگ برسم.

به نقل از آس اسپانیا، فرناندو گاگو اظهار داشت: هر گلی که می زنم، به خاطر روح برنابئو است. از وقتی که به برنابئو آمده ام، او را بیش از پیش شناخته ام.
وی ادامه داد: قصد دارم به برنابئو دوم تبدیل شوم. روزی می رسد که به چنین افتخار بزرگی دست پیدا کنم.
بازیکن آرژانتینی رئال مادرید گفت: بازی مقابل حریف آلمانی در لیگ قهرمانان برای من حتی برای یک دقیقه یک افتخار بزرگ بود؛ اما به لطف شوستر، برای 90 دقیقه با لباس مادرید این جدال بزرگ را تجربه کردم.
وی افزود: رئال مادرید برای دومین قهرمانی پی در پی کاملا آماده است. امسال به یک قهرمانی زود هنگام خواهیم رسید.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

رائول: رئال زندگی من است

 

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید گفت: این تیم به تمام زندگی من تبدیل شده است.

به نقل از وب سایت رئال مادرید، کاپیتان رئال مادرید با حضور مقابل وایادولید در هفته چهارم رسما وارد پانزدهمین سال حضور خود در رئال مدرید از زمان ثبت نام در آکادمی رئال مادرید می شود.
رائول کار خود را از تیم زیر 17 سال مادرید آغاز کرد و خیلی زود به دام استعدادیاب‌ها افتاد.
او امروز لقب پرچم رئال مادرید را دارد و بعید است تا مدت‌ها کسی به رکورد گلزنی او در لالیگا و لیگ قهرمانان با لباس رئال برسد.
رائول که فوتبال خود را با اتلتیکو آغاز کرده، می‌گوید: ثبت نام من در رئال کاملا اتفاقی بود. به پیشنهاد دوستم، برای پر کردن بعدازظهرها وارد این آکادمی شدیم؛ ولی چندی بعد متوجه شدم نمی شود این تیم را رها کرد. این زندگی من است."
رائول گونسالس تا کنون برای تیم اسپانیا 61 بار و برای رئال مادرید 452 بار گل زنی کرده است.
او در اولین حضورش با لباس رسمی رئال مادرید، ضمن پیروزی 5 بر صفر مادرید مقابل آکالا یکی از گل‌ها را نیز به ثمر رسند.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

شوستر: زودتر از تاریخ قراردادم می‌روم

 

مربی آلمانی تیم فوتبال رئال گفت: مطمئن باشید زودتر از آنچه تصورش را می‌کنید، از مادرید می‌روم.

به نقل از مارکا، برنارد شوستر در پاسخ به سؤال مجری شبکه تلویزیونی آلمان اظهار داشت: اوضاع چندان خوب نیست و مننمی توانم در این جو چندان دوام بیاورم.
وی افزود: وقتی بازیکن رئال مادرید بودم، اینگونه نبود. با این ذهنیت قدیمی راهی رئال شده‌ام؛ اما می‌بینم که به جای تعصب، این حامیان مالی هستند که باعث درخشش بازیکنان شده و تیم را رو به جلو هدایت می کنند.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

شوستر: شکست دادن تیم‌های آلمانی را دوست دارم

 

سرمربی آلمانی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل وردربرمن گفت: شکست دادن تیم‌های آلمانی را دوست دارم.

به نقل از آس اسپانیا، برنارد شوستر اظهار داشت: از شکست دادن تیم‌های آلمانی خوشحال می‌شوم. این به خاطر مشکل من با آنها نیست؛ بلکه دوست دارم خیلی‌ها در بدنه فوتبال آلمان متوجه شوند که کنار گذاشتن من از این فوتبال، کار درستی نبوده است.
وی گفت: یک بازی سراسری تهاجمی را ارایه کردیم. این همان چیزی است که به هواداران رئال مادرید قول داده‌ بودم.
شوستر افزود: در نیمه اول حداقل 10 شوت سرکش و داخل چهارچوب داشتیم و 18 موقعیت گل‌زنی. این آمار را برای یک نیمه بسیار باارزش است.
سرمربی رئال مادرید عنوان کرد: امیدوارم هواداران از بازی ما لذت برده باشند. نمی‌خواهم بگویم کنترل بازی در اختیار ما بود؛ ولی به هر حال تاکید می‌کنم خیلی بهتر از وردربرمن بازی کردیم.

کالدرون: به این می‌گویند رئال مادرید

 

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از پیروزی مقابل آلمریا گفت: به این می‌گویند رئال مادرید؛ تماشایش کنید.

به نقل از آس اسپانیا، رامون کالدرون اظهار داشت: هواداران مدت‌ها است که در حسرت تماشای چنین تیم مقتدر و بزرگی هستند. همه چیز تحت کنترل است و حالا همه متوجه شده‌اند که چرا کاپلو رفت و شوستر آمد.
وی ادامه داد: ما در فصل گذشته، روی تفکرات کاپلو به قهرمانی رسیدیم و امسال روی توانایی‌های خود به قهرمانی خواهیم رسید.
رئیس باشگاه رئال مادرید عنوان کرد: اکنون از 3 بازی، 9 امتیاز کسب کرده‌ایم و بسیار خوشحالم. این همان چیزی است که هواداران خواسته‌اند و این روند، بی‌تردید ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: حریف قابل توجهی برای رئال مادرید نمی‌بینیم. اطمینان دارم به یک قهرمانی زود هنگام دست پیدا خواهیم کرد. هدف اصلی خود را نام لیگ قهرمانان اروپا تعریف می‌کنیم.

آقای گل لالیگا مصدوم شد

 

یوفا: آقای گل مسابقات لالیگا تا پایان هفته دوم، در جریان تمرینات روز گذشته در اردوی هلند، مصدوم شد.

به گزارش یوفا: وسلی اشنایدر در جریان تمرینات هلند به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به احتمال فراوان حداقل 3 هفته از لالیگا را از دست داد.

پزشکان رئال مادرید هر گونه اظهار نظر در مورد وضعیت پزشکی اشنایدر را به بعد از معاینه اختصاصی موکول کرده اند.

این مهاجم که از سوی هواداران رئال مادرید لقب نوازنده ارشد سمفونی شوستر را دارد، بعید است بتواند با این مصدومیت سخت به وعده خود در مورد به ثمر رساندن 15 گل تا پایان هفته دهم جامه عمل بپوشاند.

کالدرون: بهترین تیم اروپا را داریم

 

یوفا: رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: ما اکنون بهترین تیم اروپا را در اختیار داریم.

به گزارش یوفا: رامون کالدرون عنوان کرد: رئال مادرید بزرگترین ستارگان فوتبال جهان را در اختیار دارد و امسال نیز مثل سال گذشته، سال ما خواهد بود.

وی افزود: اجازه ندادم حتی در یک پروژه، بارسلونا از ما جلوتر باشد و این خود یک پیروزی دیگر است که آن را به هواداران تقدیم می‌کنم. هیچ بازیکنی نبود که به دنبالش باشیم و بارسلونا وی را به خدمت بگیرد.

کالدرون: شوستر نخواست که آلوس را به دام بیندازیم

 

یوفا: رامون کالدرون، رئیس باشگاه رئال مادرید اظهار داشت که این باشگاه تنها به علت عدم علاقه‌مندی برند شوستر به جذب دانیل آلوس از خرید این مدافع حرفه‌ای سویا محروم ماند.


به گزارش یوفا: آلوس نیز بارها از علاقه‌مندی‌اش برای حضور در چلسی خبر داده بود اما از آنجایی که مقامات استمفوردبریج از پرداخت هزینه بالای انتقال آلوس طفره می‌رفتند، این بازیکن فصل جدیدش را نیز در سویا آغاز کرد.

کالدرون در این باره گفت: "ما می‌توانستیم آلوس را بخریم و از لحاظ مالی نیز مشکلی نداشتیم، اما شوستر مدعی بود که بهترین تیم جهان را دارد و نیازی به خرید بازیکن جدید نیست. بنابراین ما به راحتی آلوس را از دست دادیم."

نگرادو مقابل رئال مادرید به میدان نمی رود

 

یوفا: بازیکن قرضی تیم فوتبال آلمریا اسپانیا بر اساس قرارداد منعقد شده، حق حضور در دیدار مقابل رئال مادرید را ندارد.



به گزارش یوفا: آلوارو نگرادو که به صورت قرضی از رئال مادردی به آلمریا منتقل شده و در ترکیب این تیم به مهره کلیدی تبدیل شده است، طبق قرارداد حق ندارد مقابل تیم اصلی خود به میدان برود.

این یکی از سیاست های باشگاه رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات است و بازیکنانی چون اتوئو، مورینتس و مونیتیس در سال هایی که عضو رئال مادرید بوده و به صورت قرضی به دیگر تیم ها منتقل شدند، هرگز مقابل تیم اصلی خود به میدان نرفته اند.

قرارداد نگرادو با رئال مادرید تا پایان سال 2010 است و او به شرط درخش در ترکیب آلمریا وارد فهرست رئال مادرید می شود.

منبع:یوفا نیوز

گوتی: باید از کاپلو تشکر کنیم

 

یوفا: کاپیتان دوم رئال مادرید گفت: باید در مراسمی باشکوه، از کاپلو به خاطر قهرمانی در فصل گذشته تشکر کنیم.


به گزارش یوفا: خوسه ماریا گوتی، هافبک بازیساز رئال مادرید گفت: فابیو کار بسیار بزرگی برای این تیم انجام داد. نباید نقش پررنگ وی را در این اتفاق بزرگ فراموش کنیم.

وی افزود: پس از 3 سال ناکامی، این کاپلو بود که ما را به قهرمانی رساند و هیچکس به غیر از وی نمی توانست در آن شرایط سخت ما را به قهرمانی برساند. او هر کاری که از دستش بر می آمد، برای ما و موفقیتمان انجام داد.

منبع:یوفا نیوز

غیرت، رشادت و روح جنگندگی از ویژگی‌های مادرید است

دی‌استفانو:

غیرت، رشادت و روح جنگندگی از ویژگی‌های مادرید است .

رئیس افتخاری رئال مادرید گفت: از دید من غیرت، رشادت و روح جنگندگی، از ویژگی‌های مادرید است و نباید اینها را فراموش کرد.

 به نقل از وب سایت اختصاصی رئال مادرید، آلفردو دی استفانو اظهار داشت: رئال مادرید فقط یک باشگاه معمولی نیست و همواره سردمدار تعصب و ارزش‌های انسانی در جهان فوتبال بوده است.
وی افزود: قبل از اینکه به ریورپلات بروم، در خیابان‌ها و روی سنگ فرش‌ها بازی می کردم. پس از رسیدن به رئال مادرید، هرگز روزهای سخت خود را فراموش نکردم و نخواهم کرد.
دی استفانو عنوان کرد: بازی روی سنگ فرش‌های بسیار ناهموار خیابان‌ها به من یاد داد تا تحت هر شرایطی توپ را حفظ کنم.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

قرارداد رائول تا سال 2012 تمدید می شود

 

باشگاه رئال مادرید اسپانیا در نظر دارد، قرارداد کاپیتان تیم را تا پایان سال 2012 تمدید کند.

به نقل از وب سایت رئال مادرید، رامون کالدرون، رئیس باشگاه رئال مادرید برای بالا بردن روحیه رائول گونزالس با علم به این که سال 2010 از فوتبال خداحافظی می کند، قرارداد وی را تا پایان سال 2012 تمدید می کند.
رئال برای این دو سال اضافه شده به صورت نقدی معادل سالی 4 میلیون پوند به رائول پرداخت خواهد کرد.
کاپیتان این تیم نیز در این مورد گفت: هواداران می دانند که من برای پول در رئال مادرید بازی نمی کنم؛ ولی بابت این کار از کالدرون تشکر کرده و قول می دهم پاسخ مناسبی به آنها بدهم.

ثبت نام برای تور دوم برنابئو

 

متقاضیان محترم جهت ثبت نام تور شماره 2 برنابئو تا پایان ساعت اداری 25 شهریور به ایمیل b_sarani@yahoo.com مشخصات کامل پاسپورت و آدرس و کد پستی را ارسال نمایند.

پایگاه اینترنتی هواداران رئال مادرید پس از اولین تور برنابوئ با همکاری رسمی آژانس مسافرتی مسئول در این زمینه در صدد است برای دومین بار این تور را برگزار کند.

مبلغ این تور حدودا یک میلیون و ششصد هزار تومان برای واجدین شرایط از دید مقامات آژانس مسافرتی است و ثبت نام کنندگان برای بازی مادرید مقابل والنسیا و ال داربی کلاسیکو در اولویت خرید بلیت قرار می گیرند.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

"اشنایدر" فصل فوق‌العاده‌ای را برای رئال مادرید پیش بینی کرد

 

 "وسلی اشنایدر" وعده داد، این فصل را به فصلی به یاد ماندنی برای هواداران تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تبدیل کند.

به گزارش یوفا: اشنایدر با به ثمر رساندن سه گل در دو مسابقه نخست خود در لالیگا مقابل تیم‌های اتلتیکو مادرید و ویارئال و کمک کردن به رئال مادرید برای قرار گرفتن در صدر جدول تیم‌ها، فصل جدید را با درخشش شروع کرده است.

این درحالیست که فقط چند هفته پیش رئال مادرید به دلیل عملکرد ضعیف خود در مسابقات پیش از فصل و پذیرفتن شش شکست در ‪ ۱۰‬مسابقه، کانون توجه‌ها قرار گرفت.

اما اکنون وضعیت به کلی عوض شده است و رئال نه تنها پیروز می‌شود بلکه فوتبال تهاجمی هیجان انگیزی را هم به نمایش می‌گذارد.

اشنایدر یکی از هشت بازیکنی است که تابستان امسال در ازای مبلغ هنگفتی از آژاکس به رئال مادرید پیوست.

وی گفت: هواداران ما از بازی تیم در این فصل لذت می‌برند. ما باید ببریم اما هدف همه ما ارایه یک بازی زیبا است. دوست دارم هواداران از بازی ما در برنابئو لذت ببرند.

این بازیکن هلندی معتقد است: عملکرد او در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و ویارئال جایگاه وی را در تیم جدیدش ثابت کرده است. در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم. هنوز جای پیشرفت هست اما احساس بسیار خوبی دارم.

طبیعی است که در هر مسابقه بهتر باشم اما سعی می‌کنم از نهایت توانایی‌هایم استفاده کرد و همیشه به هم تیمی‌هایم کمک کنم. در دو مسابقه گذشته خیلی بهتر شده‌ام.

اولین گل اشنایدر در مسابقات فصل جدید، گل دقیقه ‪ ۸۰‬رئال مقابل اتلتیکو در اولین مسابقه خود بود.
رئال در این مسابقه ‪ ۲‬بر یک به پیروزی رسید.
این امر وضعیت خوبی را برای اشنایدر در رئال مادرید به وجود آورد اما او در مسابقه دوم حتی بهتر هم ظاهر شد و دو بار در جریان پیروزی ‪ ۵‬بر صفر رئال مقابل ویارئال به ثمر رساند.

ویارئال در ‪ ۹‬مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده بود.

اشنایدراظهار داشت: خیلی خوش شانس بودم. زدن سه گل در دو مسابقه خیلی خوب است. فوق‌العاده است اما باید در مسابقات بعدی بیشتر گل بزنم وبه همین سه گل بسنده نکنم. ما تاکنون فقط ‪ ۲‬مسابقه‌انجام داده‌ایم و همه چیزبه خوبی پیش می‌رود چون به دو پیروزی رسیده‌ایم و هواداران از نوع بازی ما راضیند.

وی افزود: با وجود این باید آرام باشیم و به تلاش خود ادامه بدهیم چون تازه اول مسابقات است. هنوز ابتدای فصل است با وجود این فرصت مناسبی برای صدرنشینی و بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان است. خیلی مهم است که این وضعیت را تا پایان حفظ کنیم.

این هافبک ‪ ۲۳‬ساله در رئال مادرید پیراهن شماره ‪ ۲۳‬سابق "دیوید بکام" را به ارث برده است.

قبل از این گزارش‌هایی در مورد رفتن وی به منچستریونایتد منتشر شده بود اما خود او تاکید کرد: این چیزها را دوست ندارم چون نمی‌خواهم با دیگر بازیکنان مقایسه بشوم. آنها هم توانایی‌های خودشان را دارند. همه بازیکنان با هم متفاوتند.

منبع:یوفا نیوز

اشنایدر: فوتبال در مادرید یعنی زندگی

 

بازیکن هلندی تیم رئال مادرید گفت: در اینجا فوتبال هرگز فانتزی نیست و معنای زندگی می‌دهد. 

 وسلی اشنایدر عنوان کرد: مغرور نشده‌ایم. پیروزی 5 بر صفر مادرید مقابل ویارئال، از روی حادثه نبود و حریف ما نیز نقطه ضعفی نداشت؛ بلکه علت اصلی آن قدرت رئال مادرید بود. خیلی خوب می‌دانیم که هفته های آینده بسیار حساس و غیر قابل پیش بینی هستند.
هافبک تهاجمی گلزن رئال مادرید افزود: در مادرید فوتبال وارد زندگی همه شده و وقتی گل می‌زنی، می‌دانی که پایتخت را بهم ریخته‌ای. در رئال مادرید از فوتبال لذت می‌بریم. اطمینان دارم در این راه خواهم درخشید و گلزنی‌هایم تداوم خواهند داشت.
وسلی اشنایدر در مورد گل شبیه به گل بکهام خود، گفت: هرگز خود را با دیوید بکهام مقایسه نمی‌کنم. از دید من هنوز خیلی چیزها است که باید بیاموزم. مطمئنم که روزی مثل او ضربه کاشته خواهم زد.

منبع:یوفانیوز

فان نیستلروی :" اشنایدر یک خرید رویایی بود

 

آقای گل سابق لا لیگا در مصاحبه با آس اسپانیا گفت:" از دید من خرید اشنایدر برای رئال مادرید یک خرید بسیار رویایی بود."

به نقل از آس اسپانیا ، رود فان نیستلروی ضمن حمایت از سیاست های نقل و انتقالاتی رئال مادرید تصریح کرد:" از دید من خرید وسلی اشتایدر برای مادرید یک راه نجات برای تاکتیکهای شکست خورده در بازیهای پیش فصل بود."

رودی گل گفت:" اشنایدر بازیکنی است سرشار از تکنیک ، فرصت طلبی ، بازی سازس و تعصب . من اطمینان دارم که وی برای سالها در ترکیب رئال مادرید خواهد درخشید."

منبع:سایت فارسی زبان رئال

دل بوسکه مربی تیم ملی می شود

 

فدراسیون فوتبال اعلام کرد:" اسپانیا درصورت شکست مقابل ایسلند یا ایرلند شمالی ، سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان مربی جدید تیم ملی برگزیده می شود."

 به نقل از ABC ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق رئال مادرید که سالهاست پست قابل قبولی در فوتبال کشورش ندارد به احتمال فراوان جانشین لوئیس آراگونس خواهد شد.

اگر اسپانیا در این هفته مقابل حریفان خود در انتخابی یورو 2008 نتیجه خوبی نگرفته باشد بی تردید این مربی جای آراگونس را خواهد گرفت.

اگر دل بوسکه به عنوان سرمرب یتیم ملی اسپانیا برگزیده شود باید در انتظار تحولات شگرفی دراین تیم باشیم.

تحولاتی چون بازگشت رائول ، سالگادو و گوتی همچنین استخدام فرناندو هیه رو به عنوان دستیار مربی و خط خوردن برخی بازیکنان از ایالتها کاتالونیا و باسک!

منبع:سایت فارسی زبان رئال

ستاره چه زود غروب کرد

 

بازی اول بکام در امریکا سر و صدای زیادی به پا کرد. حضور او در لس انجلس باعث شده بود تیتر یک تمام روزنامه های امریکایی به اتفاقات روزمره «بکس» و همسرش «ویکتوریا» تبدیل شود. آمدن این ستاره به فوتبال امریکا انتظارات مردم این کشور را بسیار بالا برد.

بازی اول بکام در امریکا سر و صدای زیادی به پا کرد. حضور او در لس انجلس باعث شده بود تیتر یک تمام روزنامه های امریکایی به اتفاقات روزمره «بکس» و همسرش «ویکتوریا» تبدیل شود. آمدن این ستاره به فوتبال امریکا انتظارات مردم این کشور را بسیار بالا برد.
انتظاراتی که به خاطر مصدومیت ۶ هفته ای زانوی او در بازی برابر پاچوکای مکزیک تا حدود زیادی برآورده نشده است. غیبت او نه تنها از شور «ساکر» یا همان فوتبال در امریکا کاسته است بلکه باعث شده انگلیس در بازیهای مهم هفته آینده اش از استفاده از کاپیتان سابقش بی بهره باشد.
این هافبک ۳۲ ساله روز جمعه در وب سایت اختصاصی اش نوشت:«به حدی باورنکردنی از این مصدومیت که کمی بعد از اولین بازیم برای گلکسی برایم پیش آمد ناراحتم. بازی کردن برای این تیم در فصل جاری برایم خیلی مهم بود. امیدوارم بتوانم بخشی از فصل را بازی کنم.»
فرانک یالوپ، سرمربی «ال ای گلکسی» با اشاره به غیبت بکام در ۵ هفته آتی می گوید:«ما باید خیالمان راحت باشد که او از روز اول برای رهایی از مصدومیت کارهای درست را انجام می دهد. چون در غیر این صورت آسیب دیدگی مچ پایش هم به درد زانویش اضافه می شود.»
اگر بکام بعد از ۵ هفته برگردد (حدودا اواسط اکتبر) تنها ۳ بازی بی اهمیت آخر فصل را می تواند برای تیمش بازی کند. بکام که تاکنون در ۳۱۰ دقیقه در ۶ بازی حاضر بوده به ازای هر دقیقه ۲۰۹۶۷ دلار درآمد داشته است. این بازیها البته فقط در MLS نبوده است. وی در MLS، ۱۹۸ دقیقه بازی کرده که برای هر دقیقه ۳۲۸۲۸ دلار دریافت کرده است.
اما در هر صورت مدیر گلکسی معتقد است که بکام ارزش هر پنی که خرجش شده است را دارد.
آلکسی لالاس در این باره می گوید:«هر کاری که ماکردیم هم برای تیم درست بود هم برای بازیکن. بعضی وقتها جواب می گیریم و بعضی وقتها هم نه.»
بکام تنها یک بازیکن فوتبال نیست. بازی نکردن او باعث شده بسیاری از اطرافیانش هم ضرر بکنند. رایان اسکینمن، که بیشتر با انسانهای مشهور دنیای موسیقی و فوتبال سر و کار دارد معتقد است:«گلکسی، استادیوم، شهر و تجارت این تیم، همه ضرر کرده اند. شبکه های تلویزیونی هم که می خواهند بازیهای او را ببینند همینطور.»حتی مارکها و برندهای او (از عطریات، عکسها و لباسهایی با امضا و لوگوی او) تحت تأثیر این غیبت قرار گرفته است.
مایکل لوین، روزنامه نگار سرشناس هالیوود می گوید:«هنوز خیلی برای اظهار نظر زود است ولی این مصدومیتها داستان زندگی او را دراماتیک تر می کند. او پس از این مصدومیتها برمی گردد و برای تیمش می جنگد. مردم این دسته از داستانها که قهرمان آن پس از تحمل مشقت بازمی گردد را دوست دارند. تعداد کمی از قهرمانان ورزشی چنین داستانی برای زندگیشان نوشته شده است؛ محمد علی و... دیوید بکام.»
اما وقتی که بکام نمی تواند بازی کند و مشغول تمرین است تا زودتر بهبود یابد (البته غیر از کارهای تجاری) ویکتوریا، همسرش در «ال ای»فعالیتهای هنری اش را ادامه می دهد. او پائیز امسال در سریال کمدی «بتی بی ریخت» که از شبکه ABC پخش می شود بازی خواهد کرد. او هم چنین کارش را در زمینه مُد، عطریات و عینک آفتابی ادامه می دهد. اسکینمن می گوید:«او شوهرش را ستاره نگه می دارد.»
البته با تمام جلب توجهی که این زوج دارند، خودشان خیلی نمی خواهند در چشم باشند و اگر از ضیافت تام کروز و ویل اسمیت، ستاره های هالیوود که به خاطر استقبال ترتیب دادند بگذریم، آنها تلاشی برای جلب توجه نداشته اند.
الیوت مینتز، مدیر تبلیغاتی چند ستاره بزرگ هالیوودی می گوید:«مصدومیت بکام تأثیری روی تیپ خوب او ندارد. او همچنان به حدی باورنکردنی خوش تیپ و جذاب است. این مصدومیت ها ظاهرش را موقع عکس گرفتن خراب نمی کند.»بزرگترین موفقیتی که بکام از آمدنش به لس آنجلس به دست آمده راه اندازی بسیاری از فعالیت های اقتصادی و جذب هوادار برای فوتبال بوده است.
از پیراهن شماره ۲۳ او تا کنون ۲۵۰ هزار عدد فروخته شده و روز به روز هم بر تعداد آن افزوده می شود. از فروش این پیراهن ها درصدی به MLS می رسد و مابقی متعلق به بکام است. گلکسی تنها از فروش پیراهن های او در فروشگاه ورزشگاه اختصاصی اش درآمد دارد.او در اولین بازی اش در MLS، ۶۶۲۳۶ نفر را به استادیوم بزرگ نیوجرسی کشاند و در بازیهای بعدی گلکسی در خانه باعث شد ورزشگاه ۲۷ هزار نفری این تیم پر شود.
لاندن داناوان، هافبک سرشناس گلکسی در مورد استقبال عظیم هواداران می گوید:«این همه چیزی است که می توانند آرزویش را داشته باشند. حالا که مصدوم شده استقبال کمی کم شده است ولی در بازیهایی که او بود همه از دیدنش لذت می بردند.»البته ضررهای وارده از غیبت بکام به همین ها خلاصه نمی شود.او نمی تواند تیم ملی کشورش را در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۰۸ برابر رژیم اشغالگر قدس و روسیه همراهی کند.
تیم مینسوتا تاندر، یکی از تیم های امریکایی هم قرار بود میزبان یک بازی نمایشی و دوستانه بین گلکسی و یک تیم ملی باشد و در آمد حاصل از استقبال هواداران را به جیب بزند. گلکسی هم چنین در ماه اکتبر باید به استرالیا برود و چند بازی برگزار کند اما این قرار به شرطی است که بکام باشد. اگر او مصدوم یا به هر دلیلی غایب باشد تاریخ سفر این تیم به سیدنی تغییر می کند.

شوستر: کاش می‌شد 10 سال در رئال بمانم

 

برند شوستر،‌سرمربی رئال مادرید معتقد است ثبات مربیگری در رئال مادرید می‌تواند مفید باشد.

به گزارش گروه فوتبال جهان خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ برند شوستر سرمربی ژرمن رئال مادرید که از آغاز فصل جدید لالیگا هدایت این تیم را به دست گرفته در مصاحبه‌ای با روزنامه آس اسپانیا گفت: ای کاش می‌توانستم 10 سال سرمربی قوهای سپید باشم مثل تیم‌های انگلیسی که سالیان طولانی مربیانشان را حفظ می‌کنند اما متاسفانه در لیگ‌های آلمان یا اسپانیا این امکان وجود ندارد به نظرمن اگر می‌شد این اتفاق بیفتد به سود تیم‌ها بود.

کارلوس: هنوز یک صندلی در مادرید دارم

 

بازیکن سابق تیم فوتبال رئال مادرید گفت: هنوز یک صندلی در این باشگاه دارم.

به نقل از مارکا، پس از دو هفته باشکوه سپری شده برای رئال مادرید، وی گفت: رئال مادرید امسال قطعا قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد. اطمینان دارم که خانواده مادرید امسال هم یکی از بزرگترین جشن‌های قهرمانی خود را برگزار می‌کند.
کارلوس افزود: هنوز یک صندلی در مادرید دارم و دلم با رئال است. تمام بازی‌های این تیم را پیگیری می کنم. امیدوارم در هفته‌های آینده در صدر بمانیم.
روبرتو کارلوس به یکی از مهره‌های کلیدی فنرباغچه تبدیل شده و درخششی قابل قبول داشته است.

منبع:سایت فارسی زبان رئال