***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

گاگو: روزی برنابئو دوم لقب می‌گیرم

 

آرژانتینی فرصت‌طلب و آرزوهایش

هافبک تهاجمی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: قصد دارم به برنابئو دوم تبدیل شوم و روزی می‌رسد که به این افتخار بزرگ برسم.

به نقل از آس اسپانیا، فرناندو گاگو اظهار داشت: هر گلی که می زنم، به خاطر روح برنابئو است. از وقتی که به برنابئو آمده ام، او را بیش از پیش شناخته ام.
وی ادامه داد: قصد دارم به برنابئو دوم تبدیل شوم. روزی می رسد که به چنین افتخار بزرگی دست پیدا کنم.
بازیکن آرژانتینی رئال مادرید گفت: بازی مقابل حریف آلمانی در لیگ قهرمانان برای من حتی برای یک دقیقه یک افتخار بزرگ بود؛ اما به لطف شوستر، برای 90 دقیقه با لباس مادرید این جدال بزرگ را تجربه کردم.
وی افزود: رئال مادرید برای دومین قهرمانی پی در پی کاملا آماده است. امسال به یک قهرمانی زود هنگام خواهیم رسید.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد