***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

آبی‌های لندن در اندیشه فروش زودهنگام دروگبا

 

مقامات باشگاه رئال مادرید قصد دارند با ارائه پیشنادی 5/29 میلیون پوندی دیده دروگبا، مهاجم چلسی را به خدمت بگیرند.

 با آنکه دروگبا به علت شرکت در بازی‌های جام ملت‌های آفریقا، در ماه ژانویه در چلسی نخواهد بود اما او اعلام کرده است به خاطر بازی در المپیک 2008 پکن نیز ابتدای فصل آینده آبی‌ها را از دست خواهد کرد. این جریان حاکی از این واقعیت است که این مهاجم ساحل عاجی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات ژانویه شرایط رفتنش از استمفوردبریج را مهیا کند.
بر همین اساس مسؤولان میلان و رئال مادرید که مدتی است این بازیکن را زیر نظر گرفته‌اند قصد دارند بر تلاش خود برای امضای قراردادی 5/29 میلیون پوندی با وی بیفزایند.
 اگر چه انتظار می‌رفت دروگبا تا پایان این فصل در جمع آبی‌ها بماند اما با تصمیم او به بازی در مسابقات المپیک 2008 به نظر می‌رسد وی دیگر مایل نیست در چلسی بماند و مقامات این تیم نیز می خواهند زودتر از موعد مقرر وی را به معرض فروش بگذارند.

وردربرمن با نیستلروی قرارداد می بندد

 

 باشگاه وردربرمن آلمان از عقد قرارداد رسمی با مهاجم هلندی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا خبر داد.

به نقل از آس اسپانیا، در بیانیه وب سایت رسمی باشگاه وردبرمن آمده است: رود فان نیستلروی تا پایان سال 2008 با رئال مادرید قرارداد دارد؛ اما وکیل این بازیکن روز گذشته بصورت رسمی تعهد داد که در صورت عدم تمدید قرارداد، وی در فصل تابستان راهی وردربرمن شود.
همچنین اگر این مهاجم هلندی قراردادش را تا پایان سال 2010 تمدید کند، در سن 34 سالگی راهی وردربرمن آلمان خواهد شد.
نیستلروی گزینه جدی برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا است و رئال مادرید به این مهاجم گلزن به شدت احتیاج دارد.

روبینیو: با تمام وجود بازی کردم

 

 

 

مهاجم جوان برزیل اذعان داشت مقابل پرو تمام توانایی‌اش را به معرض نمایش گذاشته است.
با تساوی برزیل مقابل پرو علاوه بر کادرفنی روبینیو هم معرض اعتراض قرار گرفته است.

وی در پاسخ به اعتراضات و برای دفاع از خود گفت: من بنا به دستورات کادرفنی در پستی که برایم درنظر گرفته شده به میدان می‌روم و هرکز هم علاقه‌ای ندارم به سرمربی تیم ایراد بگیرم.
تاکتیک تیم به گونه‌ای است که بعضی از بازیکنان جابه‌جا می‌شوند و به همین دلیل وقتی که گل نزده‌ام، اعتراضات بالا گرفت.
من مقابل پرو با تمام وجود بازی کردم و اگر از دید مردم و مطبوعات مثمرثمر نبوده‌ام، چاره‌کار در جای دیگری است.

مادریدی‌ها به شدت از دست میلان خشمگین شده‌اند

 

سران رئال مادرید از مسأله علاقه‌مندی میلانی‌ها به جذب سرجیو راموس به خشم آمده‌اند.

 روزنامه مارکا در خبری آورده که سران میلان ایتالو گالبیاتی را به تیم استعدادیابی خود افزوده و این مرد ایتالیایی در دیدار شنبه شب اسپانیا مقابل سوئد حاضر شده بود تا با راموس مذاکره کند.
گالبیاتی با راموس آشنایی دارد و سال گذشته به عنوان کمک مربی در کنار فابیو کاپلو توانسته بود با روحیات تک تک کهکشانی‌ها آشنا شود. همین مسأله می‌تواند جریان انتقال راموس به سن‌سیرو را تسریع کند.
 

تیم رئال مادرید قصد فروش " راموس " را ندارد

 

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد قصد دارد " سرجیو راموس " را در این تیم نگه‌دارد.
به گزارش مادرید :باشگاه آث میلان ایتالیا به خرید راموس ابراز علاقه کرده‌است.

" رامون کالدرون " رییس باشگاه رئال مادرید در این‌باره گفت راموس تا سال ‪ ۲۰۱۱‬با تیم رئال مادرید قراردارد و این قرارداد را تا پایان فصل جاری مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های اسپانیا تمدید خواهیم کرد.

وی افزود ما از آن نگران نیستیم که راموس رئال مادرید را ترک کند.

تیم رئال مادرید با پرداخت ‪ ۳۹/۵‬میلیون دلار ، راموس را از تیم سوی‌یا در سال ‪ ۲۰۰۵‬به خدمت گرفت .

آراگونس را به خاطر دعوت نکردن رائول مجازات نکنید

 

 دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: جای رائول در تیم ملی خالی است؛ اما نباید به خاطر عدم حضور وی آراگونس را مجازات کرد.

 به نقل از آس اسپانیا، ایکر کاسیاس گفت: هم تیمی رائول گونسالس هستم و بارها در صحبت های خود اشاره کرده ام که جای وی در تیم ملی به شدت خالی است؛ اما هرگز به خود اجازه نداده ام حتی برای یک لحظه از آراگونس انتقاد کنم، چرا که از نزدیک شاهد زحمات وی برای تیم هستم.
وی ادامه داد: آراگونس نباید به خاطر دعوت نکردن رائول به تیم ملی مجازات شود. اکنون زمان تجلیل از وی است و باید به خاطر صعود قدرتمندانه به یورو 2008 جشن بگیریم.
دروازه بان تیم رئال مادرید تصریح کرد: آراگونس بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در یورو 2008 است و باید پس از آن نیز در کنار ما باشد.

تساوی یاران زیدان مقابل یاران رونالدو

دیدار نمادین تیم های یاران زیدان و یاران رونالدو که در حمایت از مبارزه با فقر در جهان برگزار شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به نقل از آس اسپانیا، سازمان یونیسف به پیشنهاد زین الدین زیدان، دیداری تدارکاتی میان هم تیمی های وی و همی تیمی های رونالدو برگزار کرد.
بلیط ورودی این بازی 10 تا 25 یورو بود؛ اما مردم آن را با قیمت بیشتری خریداری کردند.
آخرین دیداری اینچنین که بین یاران این دو بازیکن برگزار شد، به تساوی 2 بر 2 رسید.
از دید زیدان فقر بزرگترین مشکل در جهان امروز است که باعث شده نظام طبقاتی غیر قابل انکاری را پدید آورد.
زیدان در مدت مان یک سال 3 سازمان رسمی خیریه برای مبارزه با ایدز، فقر و بیماری های ناعلاج در آفریقا تشکیل داده و به بهره برداری رسانده است.
در این دیدار شوماخر قهرمان پیشین فرمول یک و سرخیو گارسیا قهرمان گلف جهان نیز بازی کردند. رونالدو در این بازی علی رغم مصدومیت خود به خاطر کودکان حاضر در جایگاه که از طرف یونیسف آمده بودند بازی کرد و در دقیقه 30 با نگرادو تعویض شد.
قضاوت این دیدار را نیز پیر لوئیجی کولینا بر عهده داشت.
در این دیدار که در جنوب شهر مالاگا برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

رئال مادرید به دنبال شبه مسی 15 ساله در برزیل

 

مدیر روابط عمومی رئال مادرید اسپانیا خبر مذاکره با یک جوان 15 ساله از برزیل را تایید کرد.

پابلو انتسو، رئیس روابط عمومی باشگاه رئال مادرید در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد: رئال مادرید در چند سال گذشته جوانگرایی بسیار ارزشمند و هدفداری را داشته است.
وی ادامه داد: این تیم به کار خود در این زمینه ادامه می دهد. فقط به نسل یا زمان خود تعلق نداریم و باید به فکر روسای بعدی هم باشیم.
انتسو اظهار داشت:‌ یک جوان 15 ساله از واسکودو گاما برزیل به نام کوتینیو در راه رئال مادرید است که استعدادیاب‌های باشگاه ما وی را کوهی از تکنیک توصیف می‌کنند.

جدایی آراگونس از تیم ملی فوتبال اسپانیا

 

 

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پایان جام ملت های اروپا از سمت خود کناره گیری می کند.

لوئیس آراگونس گفت: جام ملت ها برای من نقطه پایان همکاری با تیم ملی اسپانیاست .

وی افزود : تصمیم خودم را گرفته ام و تغییر نخواهم داد. زیرا هدف من این است که مربی تازه نفسی عهده دار مسئولیت تیم ملی شود.

و با بیان این مطلب که قرارداد فعلی اش با فدراسیون فوتبال اسپانیا تا ماه جولای سال 2008 است، تصریح کرد: مطمئنم که این قرارداد تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد. حتی اگر اسپانیا را به مقام قهرمانی اروپا برسانم، قراردادی جدید با فدراسیون منعقد نخواهم کرد.

آراگونس پس از اینکه تیم اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2006 از رقابت ها حذف شد،‌ اعلام کناره گیری کرد؛ اما به خواست فدراسیون فوتبال، منصرف شده و به کار خود ادامه داد.

رئال مادرید هافبک اسپورتینگ را زیر نظر دارد

 

سران رال مادرید قصد دارند میگوئل ولوسو، هافبک اسپورتینگ لیسبون را به خدمت گیرند.

 چند باشگاه بزرگ اروپایی مثل منچستر یونایتد، آرسنال و یوونتوس مدت‌هاست که این ستاره ملی‌پوش پرتغالی را زیر نظر گرفته‌اند. با این حال اوجوگو در خبری آورده که در این رقابت رئال مادرید حرف اول را می‌زند و قصد دارد خیلی جدی مسئله خرید ولوسو را پیگیری نماید.
 

کودینا: کاسیاس بیشتر از 25 میلیون پوند ارزش دارد

 

خوردی کودینا، دروازه‌بان ذخیره رئال مادرید دوست ندارد شاهد رفتن ایکر کاسیاس از این باشگاه باشد.

کودینا که خبر پیشنهاد 25 میلیون پوندی تاتنهام برای جذب کاسیاس را شنیده، در این باره گفت: "به نظر من کاسیاس بسیار بیشتر از 25 میلیون پوند می‌ارزد. درست است که این مبلغ، زیاد به نظر می‌رسد اما کاسیاس فرای این ارقام ارزش دارد. ایکر بهترین گزینه برای ایستادن درون دروازه رئال مادرید است و بهترین دروازه‌بان دنیای فوتبال محسوب می‌شود. از آنجایی که رئال هم جزو بهترین باشگاه‌هاست باید بهترین دروازه‌بانش را نیز حفظ کند."

تیم "شوستر" شبیه همان رئال مادرید "کاپلو" است

 

"مارسلینیو گارسیا تورال " سرمربی باشگاه راسینگ سانتاندر اسپانیا ضمن تمجید از همتای خود "فرانک ریکارد" در باشگاه بارسلونا، به اظهارنظر در مورد سرمربی آلمانی باشگاه رئال مادرید پرداخت.

 مارسلینیو در گفت وگو با مطبوعات بارسلونا از احترامی که برای سبک مربیگری ریکارد قایل است، سخن گفته و معتقد است: چیزهای زیادی می‌توان از او آموخت.

ریکارد در هفته‌های اخیر آماج انتقادات شدیدی قرار گرفته در حالیکه به گفته سرمربی باشگاه راسینگ " او بر عقاید و دانش خود استوار است و اقتدار دارد" که مورد علاقه وی است.

مارسلینیو ادامه داد: آنچه که بیش از همه دوست دارم، شخصیت بسیار قابل احترام اوست و اینکه هیچ علاقه‌ای به اعمال سلطه بر تیمش ندارد بلکه فقط فضا را کنترل می‌کند و دلسوز است.

وی در ادامه به ارزیابی سایر همکاران خود از جمله "برند شوستر" سرمربی آلمانی باشگاه رئال مادرید پرداخته و گفت: شوستر فرد موفقی است اما تقریبا همه مسابقاتش را با دردسرهای زیاد برده است. در حقیقت، شباهت های زیادی میان تیم تحت رهبری "فابیو کاپلو" در پایان فصل گذشته و تیم کنونی می‌بینم. آنها هنوز دچار مشکل هستند و به زحمت پیروز می‌شوند.

سرمربی راسینگ در مورد وضع "لوییز آراگونز" سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز گفت: همه ما فوتبال را می‌شناسیم. اگر به ایرلند شمالی ببازیم، کلی انتقاد می‌شود و اگر دانمارک را ببریم، همه تشویق می‌کنند. همه باید روزهای سخت را بگذرانند اما از نظر من شناخت کامل داشتن اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: بازیکنانم همیشه تلاش می‌کنند و به یکدیگر احترام می‌گذارند و کاملا متحد هستند. من به هیچ تیم دیگری حسادت نمی‌کنم. در مورد بارسلونا، فکر می‌کنم هنوز می‌توانند به مراتب بالاتری صعود کنند. نمی‌دانم چه مشکلی دارند، باید درون تیم بود تا حقیقت را دانست.

سرمربی راسینگ ادامه داد: از فاصله دور اینطور پیداست که انسجام و هماهنگی جمعی، سرعت و نوع بازی مثل دو فصل قبل نیست.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: بازیکنان متاهل با ثبات‌تر هستند

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا معتقد است ، بازیکنان متاهل با ثبات‌تر از بازیکنان مجرد هستند.

اروزنامه ورزشی "مارکا" به نقل از "برند شوستر" نوشت: وقتی ما شرایط انتقال یک بازیکن را آماده می‌کنیم، اولین چیزی که می‌پرسیم وضع تاهل وی است. این بازیکنان با ثبات‌ترند.

وی افزود: می‌دانیم که بازیکنان ما باید در بهترین شرایط سلامت در زندگی باشند و آنها هم باید اهمیت رئال مادرید، باشگاهی ‪ ۲۴‬ساعته در آن حضور دارند را درک کنند. آنها باید حرفه‌ای بوده و همیشه به رئال مادرید فکر کنند.

سرمربی آلمانی تیم رئال مادرید در ادامه به صحبت در مورد دردسرهایی که با "روبینیو" مهاجم ‪ ۲۳‬ساله برزیلی تیمش دارد، پرداخت.

این بازیکن به خاطر غیبت طولانی مدت شب قبل از شکست ‪ ۵‬بر صفر برزیل مقابل اکوادور در ماه گذشته و تاخیر در بازگشت به مادرید پس از مسابقه تیم ملی کشورش مورد انتقاد قرار گرفته است.

وی گفت: وقتی از برزیل برگشت، نمی‌دانستیم چه کار باید با او بکنیم.

ما دو روز بعد مسابقه جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا را داشتیم پس تصمیم گرفتم با او صحبت بکنیم.

شوستر در خاتمه گفت : ما در رئال قوانینی داریم که باید رعایت شوند.

شوستر به فساد اخلاقی برخی بازیکنان رئال مادرید انتقاد کرد

 

 سرمربی آلمانی رئال مادرید با انتقاد از فساد اخلاقی برخی بازیکنان رئال مادرید، گفت: متاهل‌ها در جهان حرفه‌ای موفق‌تر هستند.

به نقل از مارکا اسپانیا، برند شوستر اظهار داشت: از دید من، بازیکنانی که ازدواج کرده اند، در جهان فوتبال حرفه‌ای خیلی موفق تر بوده و از فوتبال ناب خود لذت می‌برند.
وی ادامه داد: بازیکنان مجرد مدام در حاشیه هستند و برای تیمشان دردسر درست می‌کنند.
شوستر عنوان کرد: رائول گونسالس در این مورد مثالی است که همواره به بازیکنان می‌زنم. او تک تک گل‌هایش را به همسر خود تقدیم کرده و با احساس فوتبال را تجربه می‌کند.
وی افزود: با متاهل ها خیلی راحت تر صحبت می‌کنم. احساس من این است که بازیکنان مجرد، ارزش لقب‌های مثل فرزند یک تیم یا یک شهر را ندارند.

کالدرون: کاسیاس در مادرید می‌ماند

 

 رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: دروازه بان اول تیم ما بی شک در برنابئو می ماند.

به نقل از مارکا اسپانیا، رامون کالدرون اظهار داشت: ایکر کاسیاس از کودکی در رئال مادرید بوده و امروز بازیکن ملی پوش رئال مادرید است. وی را به راحتی از دست نخواهیم داد.
کالدرون افزود: کاسیاس از تاتنهام پیشنهاد 40 میلیون پوندی دریافت کرده و خیلی خوب می‌داند که چنین پولی به یک دروازه‌بان حتی در حد او نخواهم داد؛ اما باید به هواداران بی‌شمار رئال در جهان احترام بگذارد.
رئیس رئال مادرید تصریح کرد: قرارداد کاسیاس تمدید می‌شود و مبلغ قابل توجهی به او می‌دهیم؛ اما نه به اندازه مبلغ پیشنهادی تاتنهام.

کارسما پورتو را به مقصد برنابئو ترک می کند

 

مقامات باشگاه رئال مادرید در تلاشند بازیکن مدنظر تیم اتلتیکو در فصل نقل و انتقالات زمستانی را به خدمت بگیرند.

 به نقل از مارکا، بیش از دو سال است که اتلتیکو مادرید می کوشد ریکاردو کارسما، بازیکن تأثیرگذار پورتو پرتقال را به خدمت بگیرد؛ اما اکنون این رئال مادرید است که وکیل کارسما را به پای میز مذاکره کشانده و تلاش می کند وی را برای مذاکرات نهایی متقاعد کند.
بسیاری از کارشناسان تصور می کنند کارسما به جای برنابئو، در نهایت راهی ویسنته کالدرون شود؛ اما مسئله مهم بخش مالی مذاکرات است و بعید به نظرمی رسد اتلتیکو در این زمینه حریف ثروتمندترین باشگاه جهان شود.
مارکا به نقل از کارسما نوشته است: می خواهم به رئال مادرید بیایم؛ اما نه برای نمیکت نشینی، بلکه برای حضور و درخشش در ترکیب ثابت تیم.

دی استفانو: جام برنابئو از لالیگا مهمتر است

 

رئیس افتخاری رئال مادرید در آستانه جام سانتیاگو برنابئو گفت: جام برنابئو به مراتب از لالیگا مهمتر است.

به نقل از آس اسپانیا، آلفردو دی استفانو آرژانتینی عنوان کرد: زمانیکه برنابئو فوتبال باشگاهی اسپانیا را با هزینه‌های نجومی ‌خود متحول می‌کرد، فقط 18 باشگاه در سراسر این کشور وجود داشتند که تنها 5 باشگاه دارای زمین اختصاصی بودند.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی برنابئو بزرگترین ورزشگاه اروپا را ساخت. سپس، 5 آکادمی بزرگ فوتبال تاسیس کرد و آنها را به فدراسیون اسپانیا داد.
دی استفانو اظهار داشت: هر رئال مادریدی باید برنابئو را بشناسد و بداند که او چرا رئال مادرید را به اینجا رسانده است.
وی افزود: وظیفه هر مادریدی این است که تاریخ باشگاهش را بشناسد. قهرمانی در جام برنابئو خیلی با ارزش‌تر از قهرمانی در لالیگا و حتی اروپا است.

کارلوس: مارسلو از من دفاع می کند

 

 مدافع پیشین رئال مادرید با حضور در اردوی برزیل با جانشین خود در رئال مادرید دیدار کرد.

 به نقل از آس اسپانیا، روبرتو کارلوس مدافع حال حاضر فنرباغچه ترکیه گفت: مارسلو جانشین بسیار خوبی برای من است.
وی ادامه داد: مارسلو جلوتر از من بازی می کند و تعداد نفوذهایش از من بیشتر است؛ اما در هر حال اطمینان دارم که مربی رئال مادرید نگرانی از جناح چپ ندارد، چون از من بهتر دفاع می کند.

پیشنهاد تمدید قرارداد کالدرون به راموس

 

رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا پس از علاقه‌مندی تیم آ.ث میلان به مدافع ملی‌پوش این تیم، قصد دارد با پیشنهادی بسیار بالا وی را حفظ کند.

به نقل از کوپه اسپانیا، رامون کالدرون در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانم که دوره سالگادو به سر رسیده و راموس بهترین جانشین برای میشل است. از سالگادو در یک مراسم بسیار باشکوه تجلیل به عمل خواهد آمد؛ اما قضیه راموس کمی پیچیده شده است.
کالدرون افزود: درآمد 5/3 میلیون پوند در سال برای او بسیار کم است. بزودی قرارداد این مدافع ارزشمند تمدید خواهد شد و هواداران باید مطمئن باشند که وی به راحتی از تیم جدا نمی شود.
باشگاه آث میلان ایتالیا خواهان به خدمت گیری این مدافع ملی پوش است.

کاسیاس: از تاتنهام متشکرم اما در رئال می‌مانم

 

ایکر کاسیاس ضمن ابراز رضایت و تشکر از پیشنهاد تاتنهام برای جذب این دروازه‌بان ملی‌پوش، اعلام کرد که قصد دارد تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند.

 وی در گفت و گویی با یکی از رسانه‌ها گفت: "شنیدن چنین اخباری باعث خوشحالی است؛ چرا که باعث می‌شود بازیکنان متوجه شوند که در حال پیشرفت هستند و نظرها را جلب کرده‌اند. اما مشخص است که من با احترام فراوانی که برای تاتنهامی‌ها قائلم، دوست ندارم به قراردادم با رئال پشت پا بزنم. چه طور وقتی که خانواده‌ام، دوستانم و هم‌تیمی‌هایم در مادرید هستند، اینجا را ترک کنم؟"

خبری که اخیرا درخصوص این سنگربان در مطبوعات اسپانیا منتشر شده این است که بازیکنان حرفه‌ای رئال کم‌کم اعتماد خود را نسبت به وی از دست داده‌اند و اعتقاد دارند که او به خوبی از سنگر رئال حفاظت نمی‌کند. در این میان بین کهکشانی‌ها دو دستگی ایجاد شده است .