***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

ستارگان برزیلی جریمه شدند

 

روبینیو، مهاجم رئال مادرید به خاطر بازگشت دیرهنگام به باشگاه و حضور در جشن و پایکوبی برزیلی‌ها به دلیل کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل اکوادور از سوی سران باشگاه جریمه شد.


برند شوستر که از دست این ستاره برزیلی عصبانی بود، نتوانست او را در ترکیب دیدار شنبه شب جای دهد درست همان انتقامی که رایکارد به تلافی بازگشت دیرهنگام رونالدینیو گرفت.
به نقل از روزنامه برزیلی او گلوبو، روبینیو و رونالدینیو از سوی باشگاه‌هایشان جریمه شده‌اند. نکته مهم اینجاست که رونالدینیو هنوز نتوانسته از زیر بار انتقاداتی که ماه گذشته درخصوص زندگی شبانه وی در جریان بود، رهایی یابد و حالا باید پاسخگوی بی‌انضباطی‌هایش نیز باشد.
باپتیستا برزیلی نیز به خاطر بازگشت دیرتر از موعد به رئال، از سوی شوستر کنار گذاشته شد، اما جریمه‌ای به وی تعلق نگرفت.


 

شوستر: جای هیچگونه عذر و بهانه‌ای نیست

 

 برند شوستر، سرمربی رئال که تیمش از همان اوایل فصل ادعای قهرمانی می‌کرد، پس از شکست شنبه شب اظهار داشت که بازی خوب اسپانیول باعث شد که عملکرد کهکشانی‌ها نیز تحت‌الشعاع قرار گیرد .

شوستر که حرفی برای گفتن نداشت، به این نکته اشاره کرد که بازی پیچیده‌ای از همان دقایق اول برپا بود. سرمربی آلمانی تیم شکست خورده گفت: بازی از همان لحظه اول پیچیده بود. زمانی که گل زودهنگامی به ثمر می‌رسد، مشکلاتی در خلال بازی ایجاد می‌شود. هدف ما هم این بود که از ایجاد اختلال جلوگیری کنیم. فکر نمی‌کنم علت این پسرفت ما وقفه دو هفته‌ای بوده است. به هر حال نمی‌توانیم بهانه‌ای بتراشیم. خیلی راحت باید بگویم که مغلوب بازی خوب اسپانیول شدیم.

روبینیو: برزیل خیلی مهم تر از رئال مادرید است

 

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: تیم ملی برزیل برای من مهم تر از رئال مادرید است.

به نقل از آس اسپانیا، روبینیو اظهار داشت: رئیس بارسلونا عقیده دارد که تیم های ملی باید به باشگاه ها پول بدهند؛ اما من که تمام زندگیم وابسته به برزیل است، چگونه می توانم چنین عقیده ای داشته باشم؟
وی در ادامه تصریح کرد: به هر دلیلی که به تمرینات رئال مادرید نرسیده باشم، تیم ملی انتخاب اول من و همه برزیلی هاست و کسی نمی تواند این احساس ریشه دار را از ما بگیرد.

رئال مادرید و بارسلونا مغلوب شدند

 

خبرگزاری فارس: در شب نخست از هفته هشتم لالیگا، دو تیم بزرگ اسپانیا مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

تیم های رئال مادرید و بارسلونا که مدعیان اصلی فتح لالیگا به شمار می روند، مقابل میزبانان خود شکست خوردند.
رئال مادرید در زمین اسپانیول با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و بارسلونا نیز مقابل ویارئال تن به شکست سه بر یک داد.
نتایج بدست آمده به شرح زیر است:

 

* ویارئال 3- بارسلونا یک
گل ها: کاسورلا 2، سنا (پنالتی 13، پنالتی 34) برای ویارئال و کراکیچ 24 برای بارسلونا
* اسپانیول 2 - رئال مادرید یک
گل ها: ریرا 2 و تامودو 53 برای اسپانیول و سرخیو راموس 91 برای رئال مادرید

 

* لوانته صفر- سویا 2
گل ها:‌ لوئیس فابیانو (6 و 14 پنالتی)
* دپورتیو لاکرونیا 2- والنسیا 4
گل ها: خیسکو 28، دیاس 87 برای لاکرونیا و خواکین (پنالتی 9) باراخا 15 و مورینتس 37 و 73 برای والنسیا

 

 

شوستر: مسئولیت این شکست با من نیست

 

 سرمربی آلمانی رئال مادرید پس از شکست مقابل اسپانیول گفت: ثابت می‌کنم مسئولیت این نتیجه با من نیست.

 به نقل از آس اسپانیا، برنارد شوستر، سرمربی رئال مادرید در پی شکست تیم صدرنشین در المپیک بارسلونا (منتخوئیس)، عنوان کرد: خود شما قضاوت کنید؛ قرار است به عنوان یک مربی، تیم را به اینجا بیاورم و یک نتیجه خوب کسب کنم، ناگهان متوجه می شوم مهاجمی خیلی روی آن حساب کرده ام در یک میهمانی بوده و به اسپانیا نیامده است.
وی ادامه داد: دو هافبک من در رختکن یکدیگر را کتک می زنند. رئیس باشگاهم برای یک کنفرانس به آمریکا رفته و یک ساعت قبل از بازی به جایگاه می آید؛ بی آنکه یک کلمه با من صحبت کرده باشد.
شوستر اظهار داشت: خط ذفاعی تیم من حتی یک دستور تاکتیکی را به درستی اجرا نکرده و مهاجمین من اگر از زمین خارج می شدند، بیشتر سود داشتند تا اینکه برای گلزنی تلاش کنند.

کاسیاس: والدس در انتظار دعوت به تیم ملی اسپانیا

 

 دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: والدس قصد دارد به تیم ملی بیاید.

 به نقل از مارکا، ایکر کاسیاس که همواره مورد اعتماد آراگونس بوده است، در مورد ویکتور والدس‌، دروازه‌بان اول بارسلونا گفت: از دید من، او دروازبان بزرگی است و خیلی زحمت کشیده است. به آنچه در فوتبال ملی استحقاقش را دارد، نرسیده و آراگونس باید به او هم میدان بدهد.
مرد شماره یک تیم ملی اسپانیا گفت: هیچ مشکلی با والدس ندارم و دوست صمیمی من است. اگر قرار باشد وی بیشتر از من به درد تیم ملی بخورد، چرا باید بیهوده در ترکیب تیم ملی بمانم.
وی ادامه داد: این وظیفه من بود که از والدس بگویم و اعلام کنم لیاقت حضور در تیم ملی را دارد.

مادرید، قربانی مردان مونتخوئیس

 

در شب اول از هفته هشتم باشگاه‌های اسپانیا ( لالیگا) صدرنشین در خانه اسپانیول و شاگردان ریکارد در خانه ویارئال میهمان هستند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، در شب نخست این بازی ها برگزار می‌شود:

 

* شنبه شب
دپورتیوو لاکرونیا- والنسیا
لوانته- سویا
ویارئال- بارسلونا
اسپانیول- رئال مادرید

 

* یکشنبه شب
آلمریا- اوساسونا
ختافه- رئال مورسیا
رئال بتیس- راسینگ سانتاندر
رکرتیوو اوئلوا- رئال مایورکا
وایادولید- اتلتیک بیلبائو
اتلتیکو مادرید- رئال ساراگوسا




احتمال نرسیدن گوتی به دیدار مقابل اسپانیول

 

یوفا: در تمرینات دوشنبه گذشته رئال مادرید، گوتی، هافبک ملی‌پوش رئال از ناحیه ماهیچه ران راست دچار مصدومیت شد.

به گزارش یوفا: خوسه ماریا گوتیرس ملقب به گوتی شاید به دیدار شنبه رئال مادرید مقابل اسپانیول نرسد.

وی که در تمرینات دوشنبه گذشته رئال مادرید دچار مصدومیت شد بلافاصله به کلینیک منتقل شده و مورد آزمایش و اسکن قرار گرفت.

حضور او برای دیدار هفته هشتم با ابهام مواجه است.

دو مصدوم ارمغان رئال‌مادرید از بازی‌های ملی

 

یوفا: باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آرین روبن هلندی و گابریل هاینزه آرژانتینی با آسیب دیدگی از اردوی تیم‌های ملی خود به این باشگاه بازگشته‌اند.

به گزارش یوفا: رون که با مبلغ 36 میلیون یورو به رئال مادرید بازگشته و به تازگی از بند آسیب دیدگی خارج شده بود، به دلیل کشیدگی ران به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد ماند.

او دیدار رفت و برگشت مقابل المپیاکوس را در رقابت‌های لیگ قهرمانان از دست خواهد داد. هم‌چنین در بازی‌های مقدماتی یورو 2008 هلند برابر لوکزامبورگ حضور نخواهد داشت.

گابریل هاینزه دیگر بازیکن تازه وارد رئال مادرید نیز به مدت 3 هفته به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب اصلی رئال دور خواهد ماند و بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

تقاضای رئال مبنی بر احترام بیشتر به رائول

 

مسؤولان باشگاه رئال مادرید از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواستند تا برای رائول، مهاجم ملی‌پوش این باشگاه ارزش و اعتبار بیشتری قائل شوند.



به گزارش سرویس فوتبال جهان :با توجه به اظهارات تند  آراگونس، سرمربی تیم ملی اسپانیا نسبت به رائول، مهاجم مادریدی این تیم، سران رئال با ارسال درخواستی به فدراسیون فوتبال ماتادورها خواهان احترام بیشتر برای این ستاره تیمشان در رده ملی شدند و از آراگونس خواستند در مورد او کمتر از کوره در برود!"

هشدار جدی فدراسیون فوتبال اسپانیا به رائول

 

 

فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه‌ای از رئیس باشگاه رئال مادرید خواست تا برای جلوگیری از محرومیت‌های احتمالی، رائول گونسالس را از ادامه جوسازی علیه آراگونس منع کند.

به نقل از وب سایت اختصاصی فدراسیون فوتبال اسپانیا، پس از انتشار مصاحبه رائول با شبکه ملی TVe اسپانیا، فدراسیون این کشور به شدت از دست وی عصبانی است.
این فدراسیون در بیانیه ای به وی هشدار داده و آورده است: "بیشتر از این در کار ما دخالت نکن."
رائول گونسالس، مرد بااخلاق فوتبال اسپانیا در این مصاحبه گفته است:" از دید من اسپانیا با خلاقیت‌های بازیکنان خود پیش می رود.
وی افزود: مثل همیشه وقتی کار به جنگ اندیشه ها برسد، به عنوان مثال در یورو 2008 به پست بزرگان اروپایی بخوریم، باز هم به دلیل نداشتن یک مربی بزرگ، تن به خداحافظی تحقیرآمیزی می دهیم که با همین مربی در یورو 2004 و جام جهانی 2006 آلمان داده ایم."
فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت کاملا جدی به رائول هشدار داده تا اذهان عمومی را علیه آراگونس نشوراند.

"متزلدر" : بازیکن رئال مادرید ، بیشتر اسپانیایی است تا آلمانی

 

یوفا: "کریستوف متزلدر" بازیکن آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید با صحبت در مورد تجربیاتی که در اسپانیا داشته ، گفت : سرمربی این تیم یعنی هموطن وی "برند شوستر" تقریبا اسپانیایی است.


به گزارش یوفا: متزلدر که تاکنون عملکرد بسیار خوبی در تیم رئال مادرید داشته ، به راحتی خود را با بازی اسپانیایی و در واقع زندگی در این کشور وفق داده است.

وی اظهار داشت: به زمانی که اسپانیایی‌ها غذا می‌خورند و شیوه زندگی آنها عادت کرده‌ام. از اینکه عضوی از بهترین باشگاه جهانم احساس خاصی دارم. مثل بازیکنانی که در آلمان عضو تیم بایرن مونیخ هستند ، احساس غرور می‌کنم.

متزلدر افزود : بسیاری از مردم اسپانیا عاشق تیم رئال مادرید هستند و بقیه ممکن است از آن متنفر باشند اما همه به این تیم احترام می‌گذارند. من برای یاد گرفتن زبان اسپانیایی ، زیاد با مردم این کشور حرف می‌زنم.

این بازیکن در مورد سرمربی آلمانی تیمش نیز گفت : برند شوستر ‪ ۶۰‬درصد اسپانیایی است که همین امر موفقیت او را در این کشور توضیح می‌دهد. شوستر و من مسابقات لیگ آلمان را دنبال می‌کنیم. فوتبال آلمان در سه سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است.

وی ادامه داد : با توجه به نوع حرف زدن و رفتار او به نظر می‌رسد که شوستر بیشتر در آلمان احساس غریبی می‌کند تا اسپانیا. مردم اسپانیا خیلی او را تحسین می‌کنند. او برای هدایت تیمی مملو از ستاره به این حمایت نیاز دارد.

کالدرون: رائول مستحق حضور در تیم ملی است

 

پاسخ رئیس رئال مادرید به آراگونس :

رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: رائول گونسالس مستحق حضور در ترکیب تیم ملی است و نباید نادیده گرفته شود.

به نقل از وب سایت رئال مادرید، رامون کالدرون اظهار داشت: شنیده ام که همتای من در بارسلونا از این که بازیکنانش در تیم های ملی مصدوم یا خسته می شوند، عصبانی است و می خواهد غرامت بگیرد؛ اما رئال مادرید هر سال به فدراسیون اسپانیا بودجه جداگانه می دهد.
وی ادامه داد: از حضور بازیکنان باشگاهم در ترکیب تیم ملی استقبال می کنم و بسیار خوشحال می شوم. این یک افتخار بزرگ برای ما است که تعداد ملی پوشانمان بیشتر باشد.
کالدرون در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم ملی اسپانیا تصریح کرد: رائول حتی اگر در ترکیب هم نباشد کاپیتان تیم ملی است. آراگونس باید دچار بیماری آلزایمر شده باشد چرا که به یاد نمی آورد روزهایی را که رائول اسپانیا را یک تنه به پیش می راند و این روزها چندان هم دور نیستند. او به کمی تفکر نیاز دارد.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

 

گوتی مصدوم شد

 

هافبک میانی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در تمرینات روز گذشته این تیم به شدت از ناحیه زانو و کشاله پای راست مصدوم شد .

به نقل از آس اسپانیا، تیم پزشکی رئال مادرید هنوز گزارش نهایی را نداده اند؛ اما بعید است گوتی به بازی هفته هشتم لالیگا برسد.
خوسه ماریا گوتیرس ملقب به گوتی به همراه کاروان اول رئال مادرید راهی مونتخوئیس نشده و به صورت موقت به استراحت مطلق می پردازد.
رئال در هفته هشتم به مصاف اسپانیول می رود.

 

منبع:سایت فارسی زبان رئال

 

سابالتا: رئال مادرید را شکست می دهیم

 

هافبک تیم فوتبال اسپانیول گفت: در هفته هشتم لالیگا رئال مادرید را شکست خواهیم داد.

به نقل از آس اسپانیا، پابلو سابالتا به هواداران تیمش قول گل زنی در هفته هشتم را داده است.
وی اظهار داشت: اسپانیول تیم بسیار جوانی دارد و از انگیزه بالایی برای شکست دادن رئال مادرید برخوردار است. هیچ هراسی از حریف نداریم و آن را مغلوب می کنیم.
اسپانیول در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی جام یوفا دست یافت.

 

منبع:سایت فارسی زبان رئال

جوانگرایی بی‌موقع در دو قطب لالیگا

دو باشگاه قدرتمند فوتبال اسپانیا در تلاش هستند چند ستاره جوان از آمریکای جنوبی به خدمت بگیرند.

به نقل از آس اسپانیا، باشگاه بارسلونا با مائورو ایکاردی، بازیکن 14 ساله آرژانتینی استودیانتس به توافق‌های اولیه دست پیدا کرده؛ اما مادرید به وی پیشنهاد عجیب 13 میلیون پوندی داده است.
رئال مادرید می‌کوشد دوس سانتوس، مرد 17 ساله بارسلونا با ملیت مکزیکی را به خدمت بگیرد.
پدر جووانی دوس سانتوس چندی پیش لاپورتا، رئیس بارسلونا را به ابطال قرارداد و آغاز مذاکره با رئال مادرید تهدید کرده بود.
باشگاه بارسلونا این روزها سخت در تلاش است تا خورخه بایدک ویلیام، بازیکن برزیلی آمادورا و ستوبال را به خدمت بگیرد.

هاینزه: لاپورتا چیزی از فوتبال نمی‌داند

 

مرد آرژانتینی رئال مادرید با حضور در رادیو ال پونتو آرژانتین گفت: لاپورتا چیزی از فوتبال و احساس ملی نمی‌داند.

گابریل هاینزه، بازیکن آرژانتین رئال مادرید در پیروزی آرژانتین مقابل شیلی که با درخشش ریکلمه همراه بود، به شدت از ناحیه زانو آسیب دید و به احتمال فراوان حداقل برای 3 هفته خانه نشین شده است.
وی تصریح کرد: از رئیس باشگاهی که نام کشورش را قبول ندارد و مدام سعی می کند کاتالونیا را کشور تیمش معرفی کند، توقع چندانی نیست .
این بازیکن عنوان کرد: او حق ندارد در مورد همه قضاوت کند. لاپورتا عقیده دارد تیم های ملی باید به باشگاه ها پول بدهند؛ در حالیکه زندگی همه ما وابسته به تیم ملی کشورمان است.
هاینزه اظهار داشت: لاپورتا تصور می کند که فوتبال یعنی پول و یک جشن قهرمانی و فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی در سایه آن؛ اما این فوتبال است که ما را به کشورمان وصل می کند.

دی استفانو: شوستر باید فوتبال اصیل را ارائه دهد

 

آلفردو دی استفانو، مدیر افتخاری رئال مادرید و اسطوره این باشگاه به برند شوستر، سرمربی تیم هشدار داد که تیم او باید ضمن ارائه فوتبال اصیل، موفقیت و پیروزی را در هر دیدار داشته باشد.


دی استفانو که در دهه‌های 1950 و 1960 برای مادرید توپ می‌زد، در این باره گفت: "همه ما بهترین آرزوها را برای سرمربی داریم و از او قهرمانی مجدد را می‌خواهیم. او تیم جوان و با آتیه‌ای دارد و باید بداند که لازم است ضمن حفظ فوتبال اصیل، پیروزی‌ها را یکی پس از دیگری به هواداران تقدیم کند."
 

هلند ؛ کشور کوچک با مهاجمان بزرگ

 

یوهان کرایف ، مارکو فان باستن و ... . هلندی ها همیشه مهاجمین بزرگی مثل پاتریک کلایورت را به فوتبال عرضه کرده اند. این از اتفاق نبوده بلکه نتیجه خواستن و کوشش از یک طرف و آموزش صحیح از طرف دیگر بوده است.

به گزارش یوفا: در انتخاب بهترین فوتبالیست قرن و در لیست بهترین ده نفر، یوهان کرایف و مارکوفان باستن حضور داشتند.

به غیر از این دو مهاجم نامی در فوتبال هلند همواره ستاره هایی وجود داشته و دارد. به عنوان نمونه رودگولیت و دنیس برگ کمپ ، قابل توجه هست که تقریباً بیشتر این ستاره ها به عنوان مهاجم ، معروف و مشهور شدند. در حال حاضر نیز « دیک آدووکات » مربی نارنجی پوش ها با کلایورت ، نیستلروی ، هاسل بنک ، روی ماکای و فان هویدنک پنج مهاجم دارد، اما فقط دو نفرشان را می تواند در تشکیل تیم قرار دهد.

در هلند همیشه مهاجمین نامی وجود داشت. در دهه 30 به عنوان مثال « بپ باخیوس » بود که در فرانسه حرفه ای شد. در دهه 50 « فاس ویلکس » مهاجم خوش تکنیک که سرمشق کرایف جوان بود و دوران طلایی اش را در انترمیلان و والنسیا سپری کرد.

همچنین در دهه 70 خیلی از مهاجمین هلندی در زمره ستاره های فوتبال دنیا بودند. از مشهورترین این ستارگان می شود از کرایف نام برد. او به عنوان گلزن ، گل ساز و بازی ساز در یک فرد خلاصه می شد. بعد از این ستاره آژاکس و بارسلونا ، می توان از مهاجمینی چون « یان مولدر» ، « ویلی فان در کولن » ، « رود گیلز» و « کیس کیست» نام برد.

حتی در دهه 80 مربیان ، در خط حمله مشکل انتخاب داشتند. در جام ملت های اروپا در سال 1988 در آلمان نیوس میشل با « جان بوسمان » شروع کرد که او بعداً پستش را به « مارکو فان باستن » بخشید. همچنین همیشه « ویم کیفت» آماده خدمت بود. این سه مهاجم برای به دست آوردن یک پست در حمله با هم رقابت می کردند در حالیکه رود گولیت به عنوان مهاجم ثابت ، بیشتر از عمق حمله می کرد. این یک راه حل منطقی است برای وقتی که یک تیم مهاجمین زیادی در اختیار دارد و مربی نمی خواهد از مهاجم به خصوصی صرف نظرکند.

وقتی که نارنجی پوش ها در سال 1988 در مونیخ باارائه یک فوتبال تهاجمی زیبا قهرمان جام ملت های اروپا شدند، در کشورشان مهاجمین جوان برای آینده تربیت می شدند.

مشهورترین این مهاجمین ، دنیس برگ کمپ بود که بیشتر در نقش رودگولیت حاضر می شد و با 36 گل در حال حاضر در صدر گلزن های تیم ملی هلند قرار دارد. مهاجمینی مثل « رنه آیکل کامپ» ، « یوری مولدر» و « پیر فان هویدنک » به خاطر رقابت فشرده و زیادی تعداد مهاجمین در دهه 90 بایستی از نیمکت ذخیره شروع می کردند.

مایه شگفتی است که بیشتر مهاجمین سرشناس هلندی در سنین پائین جوانی موفق شدند به عضویت تیم ملی درآیند و جزء ستارگان شوند. بهترین مثال در این مورد « پاتریک کلایورت » است. او در سال 1994 ، اولین بازی خود را برای آژآکس شروع کرد و در 16 نوامبر همان سال در بازی نارنجی پوش ها مقابل چکسلواکی به عنوان ذخیره « یوری مولدر» اولین بازی ملیش را آغاز کرد. کلایورت جزء اولین مهاجمین این نسل بود. بر عکس او « رودفان نیستلروی» که همسن کلایورت هست( 1976.V.V ) اولین بازی ملی اش را چهار سال بعد یعنی 1998 ، مقابل آلمان برگزار کرد.

اما چرا یک کشور نسبتاً کوچک با جمعیت تقریبی 15 میلیون نفر مثل هلند ، همیشه مهاجمین سرشناسی را به دنیای فوتبال عرضه کرده است؟

دلیل اصلی و تخصصی آن را باید در حوزه جوانان جستجو کرد. تقریباً همه جوانان مایلند به عنوان مهاجم بازی کنند، زیرا که یک مدافع در بین هلندیها طرفدار و هواخواه ندارد. برای مثال غیر قابل تصور است که نزد هلندیها یک « یورگن کهلر» در آلمان و یا کسی مثل « جوزپه برگومی» در ایتالیا به یک ستاره فوتبال مبدل شود. این ستارگان در دفاع قبل از اینکه در هلند به خاطر کیفیت سطح بالای شان در دفاع تشویق شوند ، بیشتر به خاطر کمبود تکنیک انتقاد خواهند شد.

جای تعجب نیست که بهترین مدافعان ، قبلاً مهاجم بوده اند دلیل دیگر این است که در لیگ برتر ِ هلند در مقایسه با دیگر لیگ های اروپایی شانس بازی تهاجمی بیشتر است، زیرا که تیم ها از لحاظ قدرتی بهم نزدیک نیستند. خیلی از تیم ها می دانند که نمی توانند قهرمان بشوند و از طرف دیگر می دانند که نزول نیز نمی کنند و بنابر این یک بازی تهاجمی را ترجیح می دهند. از این طریق مهاجمین مستعد اتوماتیک وار شانس بیشتری برای بازی کردن بدست می آورند.

دلیل دیگر را می توان در صفات اخلاقی مردم هلند جستجو کرد. هلندیها در طول تاریخ ، همیشه در جستجوی ماجراجوئی بوده اند و از قلم و مرزهایشان عبور کرده اند ، به عبارتی جسور شده اند. این صفت هلندیها به ورزش آنها به خصوص فوتبال انتقال یافته است و می خواهند همیشه برنده باشند. در این رابطه این جمله ی معروف که بهترین دفاع حمله است در موردشان کاملاً مصداق پیدا می کند.

 

عکس دسته جمعی بازیکنان هلند


 

پوشیدن پیراهن شماره 7 اسپانیا اجباری است

 

تداوم در لجبازی‌های آراگونس

 سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اصرار عجیبی بر پوشیدن پیراهن شماره 7 این تیم دارد.

به نقل از آس اسپانیا، پس از دعوت نشدن رائول گونسالس برای پانزدهمین بار در یک سال گذشته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قصد دارد هر طور شده پیراهن این بازیکن را نیز بر تن یکی از بازیکنان کند.
لوئیس آراگونس، سرمربی تیم ملی اسپانیا در اقدامی عجیب و در حالیکه داوید ویا تنها جانشین رائل برای بر تن کردن پیراهن شماره 7 نیز مصدوم بود، از رائول تامودو، مرد شماه 24 تیم ملی خواست هر طور شده برای بر تن کردن پیراهن شماره 7 اعلام آمادگی کند.
رائول گونسالس که برای بازی در تیم ملی اسپانیا حتی با وجود اهانت‌های آراگونس، لحظه شماری می کند، 142 بار با پیراهن شماره هفت برای تیم ملی بازی کرده است.
اسپانیا هفته آینده با دانمارک و فنلاند بازی خواهد داشت.