***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

کاسیاس: والدس در انتظار دعوت به تیم ملی اسپانیا

 

 دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: والدس قصد دارد به تیم ملی بیاید.

 به نقل از مارکا، ایکر کاسیاس که همواره مورد اعتماد آراگونس بوده است، در مورد ویکتور والدس‌، دروازه‌بان اول بارسلونا گفت: از دید من، او دروازبان بزرگی است و خیلی زحمت کشیده است. به آنچه در فوتبال ملی استحقاقش را دارد، نرسیده و آراگونس باید به او هم میدان بدهد.
مرد شماره یک تیم ملی اسپانیا گفت: هیچ مشکلی با والدس ندارم و دوست صمیمی من است. اگر قرار باشد وی بیشتر از من به درد تیم ملی بخورد، چرا باید بیهوده در ترکیب تیم ملی بمانم.
وی ادامه داد: این وظیفه من بود که از والدس بگویم و اعلام کنم لیاقت حضور در تیم ملی را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد