***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

شوستر: مسئولیت این شکست با من نیست

 

 سرمربی آلمانی رئال مادرید پس از شکست مقابل اسپانیول گفت: ثابت می‌کنم مسئولیت این نتیجه با من نیست.

 به نقل از آس اسپانیا، برنارد شوستر، سرمربی رئال مادرید در پی شکست تیم صدرنشین در المپیک بارسلونا (منتخوئیس)، عنوان کرد: خود شما قضاوت کنید؛ قرار است به عنوان یک مربی، تیم را به اینجا بیاورم و یک نتیجه خوب کسب کنم، ناگهان متوجه می شوم مهاجمی خیلی روی آن حساب کرده ام در یک میهمانی بوده و به اسپانیا نیامده است.
وی ادامه داد: دو هافبک من در رختکن یکدیگر را کتک می زنند. رئیس باشگاهم برای یک کنفرانس به آمریکا رفته و یک ساعت قبل از بازی به جایگاه می آید؛ بی آنکه یک کلمه با من صحبت کرده باشد.
شوستر اظهار داشت: خط ذفاعی تیم من حتی یک دستور تاکتیکی را به درستی اجرا نکرده و مهاجمین من اگر از زمین خارج می شدند، بیشتر سود داشتند تا اینکه برای گلزنی تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد