***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

"متزلدر" : بازیکن رئال مادرید ، بیشتر اسپانیایی است تا آلمانی

 

یوفا: "کریستوف متزلدر" بازیکن آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید با صحبت در مورد تجربیاتی که در اسپانیا داشته ، گفت : سرمربی این تیم یعنی هموطن وی "برند شوستر" تقریبا اسپانیایی است.


به گزارش یوفا: متزلدر که تاکنون عملکرد بسیار خوبی در تیم رئال مادرید داشته ، به راحتی خود را با بازی اسپانیایی و در واقع زندگی در این کشور وفق داده است.

وی اظهار داشت: به زمانی که اسپانیایی‌ها غذا می‌خورند و شیوه زندگی آنها عادت کرده‌ام. از اینکه عضوی از بهترین باشگاه جهانم احساس خاصی دارم. مثل بازیکنانی که در آلمان عضو تیم بایرن مونیخ هستند ، احساس غرور می‌کنم.

متزلدر افزود : بسیاری از مردم اسپانیا عاشق تیم رئال مادرید هستند و بقیه ممکن است از آن متنفر باشند اما همه به این تیم احترام می‌گذارند. من برای یاد گرفتن زبان اسپانیایی ، زیاد با مردم این کشور حرف می‌زنم.

این بازیکن در مورد سرمربی آلمانی تیمش نیز گفت : برند شوستر ‪ ۶۰‬درصد اسپانیایی است که همین امر موفقیت او را در این کشور توضیح می‌دهد. شوستر و من مسابقات لیگ آلمان را دنبال می‌کنیم. فوتبال آلمان در سه سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است.

وی ادامه داد : با توجه به نوع حرف زدن و رفتار او به نظر می‌رسد که شوستر بیشتر در آلمان احساس غریبی می‌کند تا اسپانیا. مردم اسپانیا خیلی او را تحسین می‌کنند. او برای هدایت تیمی مملو از ستاره به این حمایت نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد