***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

تیم "شوستر" شبیه همان رئال مادرید "کاپلو" است

 

"مارسلینیو گارسیا تورال " سرمربی باشگاه راسینگ سانتاندر اسپانیا ضمن تمجید از همتای خود "فرانک ریکارد" در باشگاه بارسلونا، به اظهارنظر در مورد سرمربی آلمانی باشگاه رئال مادرید پرداخت.

 مارسلینیو در گفت وگو با مطبوعات بارسلونا از احترامی که برای سبک مربیگری ریکارد قایل است، سخن گفته و معتقد است: چیزهای زیادی می‌توان از او آموخت.

ریکارد در هفته‌های اخیر آماج انتقادات شدیدی قرار گرفته در حالیکه به گفته سرمربی باشگاه راسینگ " او بر عقاید و دانش خود استوار است و اقتدار دارد" که مورد علاقه وی است.

مارسلینیو ادامه داد: آنچه که بیش از همه دوست دارم، شخصیت بسیار قابل احترام اوست و اینکه هیچ علاقه‌ای به اعمال سلطه بر تیمش ندارد بلکه فقط فضا را کنترل می‌کند و دلسوز است.

وی در ادامه به ارزیابی سایر همکاران خود از جمله "برند شوستر" سرمربی آلمانی باشگاه رئال مادرید پرداخته و گفت: شوستر فرد موفقی است اما تقریبا همه مسابقاتش را با دردسرهای زیاد برده است. در حقیقت، شباهت های زیادی میان تیم تحت رهبری "فابیو کاپلو" در پایان فصل گذشته و تیم کنونی می‌بینم. آنها هنوز دچار مشکل هستند و به زحمت پیروز می‌شوند.

سرمربی راسینگ در مورد وضع "لوییز آراگونز" سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز گفت: همه ما فوتبال را می‌شناسیم. اگر به ایرلند شمالی ببازیم، کلی انتقاد می‌شود و اگر دانمارک را ببریم، همه تشویق می‌کنند. همه باید روزهای سخت را بگذرانند اما از نظر من شناخت کامل داشتن اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: بازیکنانم همیشه تلاش می‌کنند و به یکدیگر احترام می‌گذارند و کاملا متحد هستند. من به هیچ تیم دیگری حسادت نمی‌کنم. در مورد بارسلونا، فکر می‌کنم هنوز می‌توانند به مراتب بالاتری صعود کنند. نمی‌دانم چه مشکلی دارند، باید درون تیم بود تا حقیقت را دانست.

سرمربی راسینگ ادامه داد: از فاصله دور اینطور پیداست که انسجام و هماهنگی جمعی، سرعت و نوع بازی مثل دو فصل قبل نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد