***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

کارلوس: هنوز یک صندلی در مادرید دارم

 

بازیکن سابق تیم فوتبال رئال مادرید گفت: هنوز یک صندلی در این باشگاه دارم.

به نقل از مارکا، پس از دو هفته باشکوه سپری شده برای رئال مادرید، وی گفت: رئال مادرید امسال قطعا قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد. اطمینان دارم که خانواده مادرید امسال هم یکی از بزرگترین جشن‌های قهرمانی خود را برگزار می‌کند.
کارلوس افزود: هنوز یک صندلی در مادرید دارم و دلم با رئال است. تمام بازی‌های این تیم را پیگیری می کنم. امیدوارم در هفته‌های آینده در صدر بمانیم.
روبرتو کارلوس به یکی از مهره‌های کلیدی فنرباغچه تبدیل شده و درخششی قابل قبول داشته است.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد