***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

رائول: رئال زندگی من است

 

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید گفت: این تیم به تمام زندگی من تبدیل شده است.

به نقل از وب سایت رئال مادرید، کاپیتان رئال مادرید با حضور مقابل وایادولید در هفته چهارم رسما وارد پانزدهمین سال حضور خود در رئال مدرید از زمان ثبت نام در آکادمی رئال مادرید می شود.
رائول کار خود را از تیم زیر 17 سال مادرید آغاز کرد و خیلی زود به دام استعدادیاب‌ها افتاد.
او امروز لقب پرچم رئال مادرید را دارد و بعید است تا مدت‌ها کسی به رکورد گلزنی او در لالیگا و لیگ قهرمانان با لباس رئال برسد.
رائول که فوتبال خود را با اتلتیکو آغاز کرده، می‌گوید: ثبت نام من در رئال کاملا اتفاقی بود. به پیشنهاد دوستم، برای پر کردن بعدازظهرها وارد این آکادمی شدیم؛ ولی چندی بعد متوجه شدم نمی شود این تیم را رها کرد. این زندگی من است."
رائول گونسالس تا کنون برای تیم اسپانیا 61 بار و برای رئال مادرید 452 بار گل زنی کرده است.
او در اولین حضورش با لباس رسمی رئال مادرید، ضمن پیروزی 5 بر صفر مادرید مقابل آکالا یکی از گل‌ها را نیز به ثمر رسند.

منبع:سایت فارسی زبان رئال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد