***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

"اشنایدر" فصل فوق‌العاده‌ای را برای رئال مادرید پیش بینی کرد

 

 "وسلی اشنایدر" وعده داد، این فصل را به فصلی به یاد ماندنی برای هواداران تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تبدیل کند.

به گزارش یوفا: اشنایدر با به ثمر رساندن سه گل در دو مسابقه نخست خود در لالیگا مقابل تیم‌های اتلتیکو مادرید و ویارئال و کمک کردن به رئال مادرید برای قرار گرفتن در صدر جدول تیم‌ها، فصل جدید را با درخشش شروع کرده است.

این درحالیست که فقط چند هفته پیش رئال مادرید به دلیل عملکرد ضعیف خود در مسابقات پیش از فصل و پذیرفتن شش شکست در ‪ ۱۰‬مسابقه، کانون توجه‌ها قرار گرفت.

اما اکنون وضعیت به کلی عوض شده است و رئال نه تنها پیروز می‌شود بلکه فوتبال تهاجمی هیجان انگیزی را هم به نمایش می‌گذارد.

اشنایدر یکی از هشت بازیکنی است که تابستان امسال در ازای مبلغ هنگفتی از آژاکس به رئال مادرید پیوست.

وی گفت: هواداران ما از بازی تیم در این فصل لذت می‌برند. ما باید ببریم اما هدف همه ما ارایه یک بازی زیبا است. دوست دارم هواداران از بازی ما در برنابئو لذت ببرند.

این بازیکن هلندی معتقد است: عملکرد او در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و ویارئال جایگاه وی را در تیم جدیدش ثابت کرده است. در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم. هنوز جای پیشرفت هست اما احساس بسیار خوبی دارم.

طبیعی است که در هر مسابقه بهتر باشم اما سعی می‌کنم از نهایت توانایی‌هایم استفاده کرد و همیشه به هم تیمی‌هایم کمک کنم. در دو مسابقه گذشته خیلی بهتر شده‌ام.

اولین گل اشنایدر در مسابقات فصل جدید، گل دقیقه ‪ ۸۰‬رئال مقابل اتلتیکو در اولین مسابقه خود بود.
رئال در این مسابقه ‪ ۲‬بر یک به پیروزی رسید.
این امر وضعیت خوبی را برای اشنایدر در رئال مادرید به وجود آورد اما او در مسابقه دوم حتی بهتر هم ظاهر شد و دو بار در جریان پیروزی ‪ ۵‬بر صفر رئال مقابل ویارئال به ثمر رساند.

ویارئال در ‪ ۹‬مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده بود.

اشنایدراظهار داشت: خیلی خوش شانس بودم. زدن سه گل در دو مسابقه خیلی خوب است. فوق‌العاده است اما باید در مسابقات بعدی بیشتر گل بزنم وبه همین سه گل بسنده نکنم. ما تاکنون فقط ‪ ۲‬مسابقه‌انجام داده‌ایم و همه چیزبه خوبی پیش می‌رود چون به دو پیروزی رسیده‌ایم و هواداران از نوع بازی ما راضیند.

وی افزود: با وجود این باید آرام باشیم و به تلاش خود ادامه بدهیم چون تازه اول مسابقات است. هنوز ابتدای فصل است با وجود این فرصت مناسبی برای صدرنشینی و بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان است. خیلی مهم است که این وضعیت را تا پایان حفظ کنیم.

این هافبک ‪ ۲۳‬ساله در رئال مادرید پیراهن شماره ‪ ۲۳‬سابق "دیوید بکام" را به ارث برده است.

قبل از این گزارش‌هایی در مورد رفتن وی به منچستریونایتد منتشر شده بود اما خود او تاکید کرد: این چیزها را دوست ندارم چون نمی‌خواهم با دیگر بازیکنان مقایسه بشوم. آنها هم توانایی‌های خودشان را دارند. همه بازیکنان با هم متفاوتند.

منبع:یوفا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد