***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

ساویولا:به حضور در رئال مادرید افتخار می کنم

خاویر ساویولا" مهاجم آرژانتینی که هفته جاری به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معرفی شد، گفت که به حضور در این تیم معتبر اسپانیا و جهان افتخار می‌کند.

به نوشته روزنامه ورزشی آس چاپ مادرید، ساویولا گفت: حضور در باشگاهی مشکل پسند همچون رئال مادرید، مرا از غرور و افتخار سرشار می‌کند.

وی از اعتمادی که مقامات رئال مادرید به او برای فعالیت در این باشگاه کرده‌اند، قدردانی کرد و افزود: هیچگاه تردیدی در حضور در رئال مادرید نداشته‌ام به ویژه وقتی که "برند شوستر" سرمربی آلمانی رئال علاقه در به کارگیری من از خود نشان داده بود.

ساویولا پیش از این در تیم بارسلونا فعالیت داشته است و بدلیل اینکه در پایان سال گذشته قراردادش با بارسلونا به پایان رسید، بدون هیچگونه هزینه خریدی فعالیت خود را در رئال مادرید آغاز کرده است.

وی تصریح کرد که بازی در رئال مادرید یا بارسلونا آسان نیست و هر روز رقابت سالمی میان بازیکنان وجود دارد چون همگی می‌خواهند در تیم حضور داشته باشند.

ساویولا اعلام کرد که افراد بسیاری از جمله دوستانش برای حمایت از او برای حضور در رئال مادرید با وی تماس گرفته‌اند.

وی با ابراز خرسندی فراوان تصریح کرد که پیش از هر چیزی همگی ما انسان و سزاوار احترام کامل هستیم و با این که رقابت سختی میان بارسلونا و رئال وجود دارد اما علاقه خود را به عنوان یک دوست نشان داده‌اند.

ساویولا گفت: گذشته مربوط به گذشته است و اکنون دوره جدیدی را آغاز می‌کنم .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد