***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

رئال مادرید,مدارس فوتبال در آمریکا تاسیس میکند .

تهران IranSport.Net - باشگاه رئال مادرید مدارس فوتبال برای کودکان در آمریکا تاسیس می‌کند.

روزنامه "ال‌پاییس" چاپ مادرید امروز پنجشنبه گزارش داد: باشگاه رئال مادرید و شرکت اس سی پی وورلد واید در شهر نیویورک، پس از دو سال مذاکره برای ترویج فعالیت این باشگاه اسپانیایی در آمریکا و تاسیس مدارس فوتبال به توافق رسیدند.

طبق این گزارش، آنان در آغاز مدرسه‌ای را در شهر سالت لیک ایالت یوتا و احتمالا مدرسه‌ای دیگر در شهر نیویورک تاسیس خواهند کرد.

هدف از این توافق، گسترش نام رئال مادرید در آمریکا به صورتی موثرتر است و به شرکت آمریکایی اجازه می‌دهد دیدارهای دوره‌ای رئال مادرید در آمریکا را برای پنج سال آینده برنامه‌ریزی کند.

"رامون کالدرون" رییس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که این توافق را پیش از این که تیم رئال در لالیگا به پیروزی برسد، منعقد کردند.

بنا بر این توافق، صفحه اینترنتی رئال مادرید به زبان انگلیسی برای هواداران این تیم در آمریکا ایجاد شده است که اطلاعات ارسالی توسط شبکه تلویزیونی رئال مادرید در آن منتشر خواهد شد.

"داوید شکتس" بنیانگزار شرکت اس سی پی تصریح کرد که رئال مادرید به احتمال قوی مشهورترین مارک ورزشی در جهان است و توضیح داد در سفری که تیم رئال مادرید در تابستان گذشته به آمریکا داشت برای دو رقابتی که انجام داد بیش از ‪ ۱۰۰‬هزار ورودی فروخته شد.

وی گفت: درهای مدرسه فوتبال رئال مادرید به روی دختران و پسران شهرهای مختلف و نژادهای گوناگون موجود در کشور باز خواهد بود و فقط برای جامعه اسپانیایی زبان نخواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد