***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

کاناوارو,با هدف قهرمانی در رئال مادرید میماند .

"فابیو کاناوارو" بازیکن سال جهان و اروپا گزارش‌های مبنی بر اینکه وی رئال مادرید را ترک خواهد کرد ، تکذیب کرده و گفت، قصد دارد به قهرمان باشگاه‌های اسپانیا برای کسب دهمین قهرمانی جام باشگاههای اروپا در این فصل کمک کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، این بازیکن ‪ ۳۴‬ساله به روزنامه ورزشی "مارکا" گفت: در ایتالیا آنها تاکید دارند که من قصد بازگشت به وطن را دارم اما این حقیقت ندارد.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام از بودن در رئال مادرید و اسپانیا راضی و از اینکه برای فصل آینده نیز با این تیم قرارداد امضا کردم ،خوشحالم.

هیچ کس از این باشگاه نگفته است که من پیشنهادی داشته‌ام و قصد فروش من نیز وجود ندارد، مطمئنم که در رئال مادرید خواهم ماند.

پس از آنکه "فابیو کاپلو" ماه گذشته از سرمربیگری رئال مادرید اخراج شد، زمزمه رفتن کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا از لیگ باشگاههای اسپانیا نیز بر سر زبانها افتاد.

کاناوارو و کاپلو سال گذشته و پس از آنکه یوونتوس به تبانی و تقلب در این لیگ ایتالیا محکوم شد و به سری "ب" باشگاههای ایتالیا سقوط کرد، از یوونتوس به رئال مادرید رفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد