***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

اوضاع فعلی رئال بهتر از زمان من است

گروهی از مدیران سابق و هواداران باشگاه رئال مادرید دست به دست هم داده اند تا تیم کادیس سی اف را به دسته اول بازگردانند. آرتورو بالداسانو نامزد دو دوره پیشین انتخابات ریاست باشگاه، این تیم منطقه آندالوس را خریداری کرده و ویسنته دل بوسکه را به مدیریت فنی و گارسیا رمون را به سمت مربیگری آن گمارده است.
● رئال مادرید طرحی برای به خدمت گرفتن شما روی نیمکت مربیگری اش نداشت؟
▪ خیر. بعد از اینکه از آنها جدا شدم دیگر صحبتی در این مورد مطرح نشد.
● راستش را بخواهید کمتر کسی فکر می کرد شما هدایت یک تیم دست دومی را برعهده بگیرید. چطور شد که این تصمیم را گرفتید. نظرتان در مورد شهر کادیس چگونه است؟
▪ دوستی من با بالداسانو باعث شد این سمت را قبول کنم. در مورد شهر هم باید بگویم قبلاً برای یکی دو تا از بازی های تمرینی رئال به اینجا آمده بودم.
● اجازه بدهید آن سوال تقریباً تکراری را از شما هم بپرسیم. آیا به نظر دل بوسکه اخراج فابیو کاپلو از رئال مادرید عاقلانه بود؟
▪ نمی دانم. قرارداد او پابرجا بود. بین او و بازیکنان هماهنگی کاملی وجود داشت که در نهایت منجر به کسب عنوان قهرمانی هم شد.
● شما چه فکری در مورد بازار بازیکنان امریکای لاتین دارید؟ فوتبالیست های این منطقه نشان داده اند می توانند همیشه در بالاترین سطوح بازی کنند.
▪ من هم با نظر شما در مورد بازیکنان این منطقه موافقم. البته باید ببینم بودجه اینجا چقدر به ما اجازه می دهد بازیکن جدید بخریم.
● آیا بین تیم جدید شما و رئال مادرید قراردادهای کاری وجود دارد؟
▪ خیر. ببینید رابطه مان باید با همه خوب باشد، نه فقط رئال مادرید.
● با پیوستن ساویولا به رئال و با وجود مهاجمانی چون ون نیستلروی و سولدادو فکر می کنید آیا دوران رائول به سر رسیده است؟
▪ رائول کوله باری از تجربه را روی دوش می کشد که شایسته احترام است. او تا زمانی که می تواند باید به بازی اش ادامه دهد. البته تصمیم در این مورد برعهده مربی رئال است. تا الان که همه به او اعتماد دارند.
● چه شد که به جای مربیگری ترجیح دادید مدیر باشید؟
▪ من مدیر نیستم. من فقط به دلیل دوستی با بالداسانو در این کار به او کمک می کنم.
● و برای تیم جدیدتان چه برنامه ای در سر دارید؟
▪ اول باید تاریخ باشگاه را بشناسیم. باید دیدگاه هواداران را بدانیم. قدم دیگر این است که دوستان را گرد خودمان جمع کنیم. هر کس باید بداند وظیفه اش چیست. کارهای اولیه که انجام شد تقریباً بقیه کارها خود به خود و اتوماتیک انجام می شود.
● اگر یک زمانی فرصت حضور در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید را داشتید آیا از کادیس جدا خواهید شد؟
▪ نه. من هیچ وقت در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد. ممکن است بالداسانو بخواهد این کار را انجام بدهد ولی من نه. فعلاً باید پروژه کادیس را به جلو ببریم.
● و فکر می کنید در این راه چقدر موفق خواهید شد؟
▪ امیدوارم موفق شویم تیم را به دسته اول برگردانیم.
● در بین بازیکنان رئال مادرید کدام یک بیشترین تاثیر را روی شما داشت؟
▪ نمی دانم. تیم آنها دارای سطح بالایی است. من تاثیر رفتن روبرتو کارلوس را از رئال به خوبی می توانم حس کنم.
● بین بارسا و رئال کدام یک بازیکنان بهتری را به خدمت گرفته اند؟
▪ بارسا با خرید آنری به جای ساویولا خیلی هوشمندانه عمل کرد. همچنین با جایگزین کردن جیو به جای آویال نشان دادند که با فوتبال اسپانیا آشنا هستند. توره هم خیلی خوب در میانه میدان کارایی دارد.
اما رئال مادرید مهاجم چهارم بارسا و نیز یک دروازه بان ۳۴ ساله را به خدمت گرفته است. بهترین بازیکنان امسال رئال از روی نیمکت ذخیره های خود این تیم برخاسته اند. مادریدی ها کاری را که باید پارسال می کردند امسال دارند انجام می دهند؛ سولدادو، دلارد و گارسیا هر کدام فرصت های خودشان را خواهند داشت.
● فکر می کنید رئال مادرید امسال بتواند رئال مادرید دل بوسکه بشود؟
▪ نمی دانم. امسال اوضاع مادرید خیلی بهتر از زمان ما است.
● هنوز خیلی ها دلیل اخراج شما را از این تیم درک نمی کنند.
▪ به نظر من دیگر لزومی ندارد از گذشته ها صحبت کنیم. ضمناً کسی مرا اخراج نکرد، قراردادم تمام شد و دیگر به سراغ تمدید نرفتیم.
● رئالی ها ۳۰ میلیون یورو برای پپه پرداخت کردند. به نظر شما درست بود؟
▪ پول زیادی است. البته تیم پورتو در معاملات سرسختی به خرج می دهد.
● و سوال آخر که در مورد اتلتیکو است؛ به نظر شما این تیم بدون تورس چه کار می تواند بکند؟
▪ آمدن فورلان و گارسیا می تواند کارساز باشد. اگر سیمائو هم بیاید که خیلی بهتر می شود. صادقانه بگویم رفتن تورس برای خودش خیلی خوب شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

فونته نوشته هاتو بزرگتر کنی بهتر... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد