***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

فان در فارت,از اینکه رئال مرا می خواهد,خوشحالم

 
نام ۵ بازیکن هلندی در ترکیب باشگاه هامبورگ قرار دارد که یکی از آنها رافائل فان درفارت کاپیتان هامبورگ است. در این مصاحبه او از حضور هموطنش رومئو کاستلن در هامبورگ و نظرش نسبت به رئال مادرید و حضور احتمالی در آن صحبت می کند.
● آیا تو هم در پیوستن رومئو کاستلن به هامبورگ نقشی داشتی؟
▪ بله، تا حدودی. بعد از پایان فصل گذشته به همراه بچه های تیم ملی به یک اردوی آسیایی رفتیم. به غیر از زمان هایی که باید سر بازی حاضر می شدیم، باقی وقتمان آزاد بود و به اندازه کافی زمان داشتیم تا بتوانیم با دیگر بازیکنان به صحبت بنشینیم. در آن زمان هم هامبورگ صحبت هایی را با رومئو کاستلن آغاز کرده بود، من هم در این باره با او صحبت کردم.
حالا رومئو در تیم ماست و فکر می کنم صحبت های من و مسؤولان تأثیر خودش را گذاشت و از این بابت بسیار خوشحالم.
● چه طور توانستی او را برای پیوستن به هامبورگ ترغیب کنی؟!
▪ کار چندان خاصی انجام ندادم فقط اطلاعاتی که فکر می کردم می تواند برایش جالب باشد در اختیارش گذاشتم. برایش تعریف کردم که هامبورگ شهر دیدنی و زیبایی است و در آن می توان بهترین زندگی را داشت. از لحاظ ورزشی هم گفتم هامبورگ یکی از بزرگترین و پرآوازه ترین باشگاه هاست.
● اما ۲ سال پیش که خودت به هامبورگ آمدی، اوضاع به گونه ای دیگر بود. به طوری که یوهان کرویف پرسید: «برای چه او می خواهد به هامبورگ برود.»
▪ بله خیلی خوب به خاطر دارم. فقط او نبود که چنین حرفی زد. چند نفر از دوستان نزدیکم هم با این انتقال مخالف بودند و می گفتند هامبورگ جای زندگی نیست، دائماً باران می آید و هیچ کاری نمی شود کرد.
● عکس العمل شما در مقابل آنها چه بود؟
▪ به آنها گفتم «زود قضاوت نکنید، یک نگاهی به این شهر با این همه زیبایی بیندازید و آن استادیوم فوق العاده!» خلاصه هر کس که آنجا بود حق را به من داد. فکر می کنم انتقال من به هامبورگ توانست تصویر ذهنی هموطنانم را نسبت به این شهر تغییر دهد.
● فکر می کنی در نظر هموطنانت بوندس لیگا چقدر اعتبار دارد؟
▪ بوندس لیگا هم مانند لیگ برتر، لالیگا و سری A جزو ۴ لیگ برتر اروپا به شمار می آید. علاوه بر آن هامبورگ، بایرن، شالکه و برمن در نظر هلندی ها جزو بزرگترین باشگاه های آلمان هستند.
● مارکو فان باستن، مربی تیم ملی هلند از اینکه ۴ نفر از بازیکنانش تحت اختیار هامبورگ درآمده اند چه احساسی دارد؟
▪ قطعاً خوشحال است. وقتی من به هامبورگ آمدم او بسیار خوشحال شد چرا که عقیده دارد وقتی بازیکنی به یک باشگاه مشهور خارجی راه پیدا می کند امکان پیشرفتش بسیار زیاد است.
● چرا هلندی ها اینقدر به هامبورگ علاقه دارند؟
▪ یکی از مهمترین دلایل شباهت بسیار نزدیک آلمانی ها با هلندی ها از لحاظ طرز تفکر است. اگر چه هامبورگ یک شهر خارجی برای ما محسوب می شود ولی از اینجا تا خانه چند ساعت بیشتر راه نیست که با ماشین خیلی راحت می توان این راه را پیمود. از طرف دیگر مشکل زبان نداریم و با کمی تمرین می توان خیلی زود زبان آنها را یاد گرفته و از پس کارهایمان در این جامعه به خوبی برآییم.
● بازی کاستلن را چطور ارزیابی می کنی؟
▪ رومئو از توانایی های بی نظیری برخوردار است. او یک مهاجم سرعتی فوق العاده است که تمام توانش را برای رسیدن به دروازه حریف به کار می گیرد. امیدوارم که بتواند کلیه توانایی هایش را در هامبورگ به کار گیرد.
● خبرها حاکی از این هستند که نام شما در لیست خرید برند شوستر، مربی رئال قرار دارد.
▪ از اینکه مورد توجه مربی بزرگی همچو شوستر قرار گرفته ام افتخار می کنم. همیشه گفته ام که بازی در باشگاهی چون رئال یکی از رؤیاهایم است اما فکر می کنم هنوز باید به تجربیاتم بیفزایم چرا که تجربیات فعلی ام برای حضور در باشگاهی چون رئال کم است
.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد