***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

اشنایدر: رئال بزرگترین باشگاه جهان است

بازیکن سابق تیم فوتبال آژاکس هلند با حضور در تلویزیون بین المللی رئال مادرید این تیم را بزرگترین باشگاه جهان معرفی کرد.

به گزارش یوفا: به نقل از وب سایت رئال مادرید، وسلی اشنایدر گفت: "شگفت زده شده‌ام. رئال مادرید بزرگتر از آن است که تصور می‌کردم و از دید من بزرگترین و ثروتمندترین باشگاه در جهان است."

هافبک سابق آژاکس تصریح کرد: "در پست تخصصی من بازیکن کلیدی وجود ندارد، بنابراین امیدوارم شوستر مرا برای یک دوره طولانی مدت نیمکت نشین نکند."

وی ادامه داد: "قصد دارم در ترکیب رئال مادرید بدرخشم. احساس می‌کنم که سانتیاگو برنابئو   خانه اصلی من است و زودتر از این ها باید به اینجا می‌آمدم."

منبع:یوفانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد