***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

شوستر: بازی مهم ما روز یکشنبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی در آخرین آزمایش پیش فصل، گفت: بازی مهم ما روز یکشنبه رقم می‌خورد.                                                           

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس و وب‌سایت اختصاصی مادرید، برند شوستر پس از این بازی که به پیروزی 3 بر یک مادرید مقابل کادیس انجامید، پای صحبت خبرنگاران نشست که قسمتی از اظهارات این مربی را می‌خوانید:

** ناکامی‌های زنجیردار مادرید، با این پیروزی قطع شد. نظر شما چیست؟
از دید من، خیلی خوب حرکت کرده‌ایم. در بازی‌های پیش فصل و تدارکاتی نمی شود از واژه‌هایی مثل ناکامی بهره برد. از نظر من، رئال به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرده و برای آغازی مقتدرانه درلالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده‌ایم. کادیس آماده نشان داد و ضد تاکتیک‌های گارسیا مون نتوانست مرا فریب بدهد.

** شکست مقابل سویا باعث شد به شدت تحت فشار باشید؟
فشاری احساس نمی‌کنم. وضعیت روحی و جسمی تیم ایده‌آل است و هواداران صبورتر و حرفه‌ای تر از آن هستند که با چند نتیجه، خشمگین شوند. فوتبال را می‌شناسند و با آغاز لالیگا، ما را زیر ذره‌بین خواهند گرفت. بازی مهم ما روز یکشنبه رقم می‌خورد و باید حریف را در دربی شکست بدهیم.

** شکست مقابل بتیس را چگونه توجیه می‌کنید؟
در پی توجیه نیستم. رئال بتیس برای شکست دادن ما خیلی انگیزه داشت و با ترکیب اصلی وارد میدان شد؛ اما سرگرم محک زدن شاگردان خود بودم. بازی خیلی خوبی برای ما بود و به تابلوی نتایج توجهی نداشتم.

** آیا دربی پایتخت به نفع شما تمام خواهند شد؟
پیش بینی فوتبال، به خصوص در یک دربی بزرگ مثل دربی پایتخت، بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است. مشخص است هدف اصلی ما پیروزی است چرا که افتتاحیه لالیگا است و شکست در آن روی روحیه ما اثر خواهد گذاشت. از سویی، این بازی در سانتیاگو برنابئو صورت می‌گیرد و محکوم به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد