***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

ابهام بزرگی به نام آکادمی رئال مادرید در بم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرنگار اعزامی به بم و روابط عمومی تربیت بدنی استان کرمان، انتظاری 5/3 ساله برای رفع ابهام هنوز هم پاسخ مناسب و شایسته‌ای دریافت نکرده و نگاه کودکان بم در تصاویر یادگاری از آن روزهای تلخ، هنوز هم جامعه خبری و مسئولین موظف به روشنگری را آزار می‌دهد.
***
بنیاد خیریه رئال مادرید در ایران فردی معتمد‌تر و شایسته‌‌تر از علی نصر نراقی، مدیر یک شرکت غذایی و واردکننده محصولات غذایی اسپانیا از جمله روغن زیتون و سوپ آماده به طبخ را نمی‌شناخت.
این بنیاد تصمیم گرفت در صورت همکاری مقامات ورزشی بم، یک آکادمی بزرگ در ایران تشکیل دهد. پدر آنجل، کشیش محبوب همراه یک هیئت اسپانیایی به شهر زلزله زده سفر کرد و کسی نمی‌داند نتیجه سفر این بازرسان به شهر بم چه شد.
سازمان تربیت بدنی زمین چمن مصنوعی را در اختیار کودکان قرار داد و قرار شد نام این محوطه که شبیه پارک عمومی بود، بشود آکادمی رئال مادرید.
وعده‌های بسیار زیبادی از سوی مقامات و رابطان ایرانی داده شد. صبحانه رایگان، لباس کامل رئال مادرید، ارسال کلیه تجهیزات ورزشی، دندانپزشک، روانشناس، تربیت مربیان بمی در مادرید و سفرهای متعدد تفریحی برای کودکان شهر به اسپانیا.‌ نیازی به سند و مدرک نیست چرا که ناگفته و نانوشته، پیدا است که به غیر از کمک سفیر ایران در اسپانیا و یک سفر چند روزه برای کودکان بمی و یک دوره آموزش مربیگری، هیچ اتفاق دیگری رخ ‌نداد و نخواهد داد.
مشخص نیست چرا شکایت وعده داده شده مقامات بم از رابط ایرانی صورت نمی‌گیرد و اگر شاکی و متهمی در کار نیست، اصولا 850 کودک ثبت‌نام شده در این آکادمی کجا رفتند و امروز چه می‌کنند؟
امارات متحده عربی سال‌ها است می‌کوشد با پرداخت مبالغ میلیونی، یک تابلوی رئال مادرید بر سر در آکادمی نوجوانان دوبی نصب کند؛ اما این اجازه را ندارد. این در حالیست که هر چند به بهانه دلخراش بم؛ اما در هر حال چنین افتخار بزرگی را به شکل رایگان به دست آوردیم و برای همیشه هم از دست دادیم.
رئال مادرید به تعهدات خود عمل کرده یا خیر، بودجه را پرداخت کرده یا خیر، مقامات ورزشی کرمان یا بم پاسخگو نیستند.
این روزها مسئولین عالی رتبه سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک را بسیار ساده‌تر از آنها می‌شود برای مصاحبه پیدا کرد.
روابط عمومی رئال مادرید چه فکری راجع به ورزش خیریه در بم می‌کند؛ وقتی در آکادمی خیالی خود کودکانی را با کفش مردانه، لباس بارسلونا، آدیداس غیراصل، صبحانه‌های نخورده و مربیان تربیت نشده ببیند؟
راستی، واقعیت این ماجرا چیست؟ فعلا که جوابی ندارد و فقط صدای سکوت است که از بم و مادرید به گوش می‌رسد.

منبع:سایت فارسی زبان رئال مادرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد