***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

شوستر: رئال بهتر از سویا بازی کرد

یوفا نیوز: سرمربی تیم رئال مادرید گفت: خیلی بهتر از حریف بازی کردیم و ضد فوتبال سویا اجازه تغییر نتیجه را به ما نداد.

به گزارش یوفا: برند شوستر برای توجیه این ناکامی بزرگ سعی کرد بازی زیبایی شاگرانش را موردنظر قرار بدهد؛ اما اکثر تحلیل‌‌ها، این موضوع را بسیار کمرنگ تحت پوشش دادند.

** تیم شما خیلی خوب و آماده نشان نداد؟
همانطور که دیدید، به خصوص در نیمه دوم، خیلی بهتر از حریف بازی کردیم و ضد فوتبال سویا اجازه تغییر تابلوی نتایج را به ما نداد. اعصاب بازیکنان من به دلیل برخی ناداوری‌های محسوس، بر هم ریخته بود و تیمی که گل نمی‌زد، بالاخره گل خورد.

** وضعیت رئال مادرید را پس از این شکست سنگین، چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بازیکنان و دست اندرکاران با دریافت 5 گل در برنابئو خوشحال نیستند و جو منفی در رئال مادرید حاکم است؛ اما باید به اعصاب خود مسلط باشیم. نباید خود را سرزنش کنیم. این یک مسابقه مهم بود و باید علت ناکامی را شناخت؛ اما خیلی سریع باید به سراغ افتتاحیه لالیگا رفت.

** خطا دفاعی رئال خیلی ضعیف عمل کرد. چرا؟
با دریافت 5 گل در یک بازی چه می‌شود در مورد خط دفاعی گفت؟ نمی‌توانم بیهوده از آنها دفاع کنم. مدافعین من اشتباهات زیادی مرتکب شدند و البته داور هم با خط دفاعی ما خیلی مشکل داشت و اعصاب آنها را با اشتباهات خود خرد می‌کرد. دچار بحران شده ایم و سعی می‌کنیم آرامش خود را حفظ کنیم.

** چرا گوتی از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت؟
تصمیم داشتم در ابتدا با رائول شروع کنم. درست است این دو هم پست نیستند؛ اما در حضور رائول نمی‌شود از گوتی انتظار معجزه‌ داشت. فراموشش کنید. مسئله مهم این است که من به ترکیب اصلی تیم خود دست پیدا کرده‌ام و بازیکنان خود رادر این میدان بزرگ و رسمی بطور کامل شناختم.

منبع:یوفانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد