***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

رئال مادرید آماده خودنمایی برابر لاتزیوست

 

رکوردی عالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در مسابقات خانگی و یک پیروزی شیرین در هفته گذشته اطمینان این تیم را برای صعود به مرحله حذفی جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا در آخرین مسابقه گروه سوم این تیم مقابل لاتزیو بالا برده است.

 سه‌شنبه شب یک تساوی در برنابئو رئال را برای یازدهمین فصل پیاپی راهی مرحله بعد خواهد کرد در حالیکه شکست با اختلاف دو گل یا بیشتر قهرمان ‪ ۹‬دوره اروپا را از دور مسابقات حذف خواهد کرد.

رئال در این فصل تمامی مسابقات خود را در برنابئو برده است و فقط یک شکست در ‪ ۲۴‬مسابقه آخر خانگی خود در جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا ثبت کرده است.

این تیم در دور اول حذفی این رقابت‌ها در فوریه ‪ ۲۰۰۶‬مقابل آرسنال یک بر صفر مغلوب شد.

دفاع سست و از بین رفتن لحظه‌ای تمرکز بازیکنان، نقاط ضعف رئال در فصل‌های اخیر بوده است اما پیروزی یک بر صفر آنها مقابل اتلتیک بیلبائو در شنبه شب شاهد دیگری بر انعطاف پذیری بیشتر این تیم در حال حاضر بود.

"برند شوستر" سرمربی آلمانی رئال مادرید در این‌باره گفت: از روحیه جنگندگی که بازیکنان در این مسابقه نشان دادند، خوشحالم. برای پیروزی در یک مسابقه دو راه وجود دارد: ارایه یک بازی تماشایی و زدن گل‌های بسیار یا تلاش سخت و اذیت‌کننده که ما مقابل بیلبائو این کار را کردیم.

"خولیو بپتیستا" هافبک برزیلی رئال که پس از درخشش در مقابل راسینگ سانتاندر، به ترکیب اصلی تیم برگشته است، گفت: این پیروزی آمادگی بسیار خوبی برای دیدار با لاتزیو بود. این برد واقعا برای اینکه بتوانیم با قدرت و خوشبینی با لاتزیو روبرو شویم، حیاتی بود.

لاتزیو در این فصل در مسابقات سری آ مشکل داشته اگرچه شنبه شب مقابل کاتانیا با گل‌های مهاجمان "توماسو روچی" و "گوردون پاندف" ‪ ۲‬بر صفر پیروز شد.

"دلیو روسی" سرمربی لاتزیو تصدیق کرده است: شکست رئال در خانه سخت است اما ما خوشبین هستیم. ما در مادرید به یک معجزه نیاز داریم اما من به تیم خود ایمان دارم.

وی افزود: باید بهتر از مسابقه با کاتانیا بازی کنیم. در مادرید به یک بازی خاص و ویژه نیاز داریم. اما این مسابقه ‪ ۱۱‬در برابر ‪ ۱۱‬است پس چیزی برای از دست دادن نداریم.

"کریباری" مدافع برزیلی لاتزیو هم پس از یک جلسه محرومیت به ترکیب تیم بازگشته است اما "والوون بهرامی" سوییسی ممکن است به دلیل مصدومیت ماهیچه پا نتواند به مادرید برود.

ترکیب احتمالی دو تیم در مسابقه سه‌شنبه شب به شرح زیر است:
رئال مادرید: ایکر کاسیاس، سرجیو راموس، فابیو کاناوارو، په‌په، مارچلو یا گابریل هاینزه، وسلی اشنایدر، خولیو بپتیستا یا محمدو دیارا، گوتی، روبینیو، رائول، رود فان نیستلروی.

لاتزیو: مارکو بالوتا، لیونل اسکالونی، گوگلیلمو استنداردو، کریباری، لوچیانو زائوری، گابی مودینگایی، کریستیان لدسما، ماسیمو موتارلی، استفانو مائوری، گوردون پاندف، توماسو روچی.

داور : ماسیمو بوساکا از سوییس.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد