***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

نیستلروی: زیبا بازی کردن در دل مردم ماندنی تر است

 
 
● بیشترین گل در یک فصل...
▪ تقریباً در هر بازی گلزنی کرده ام. من در جای حساسی در زمین بازی می کنم و با انگیزه بالایی که برای گلزنی دارم می خواهم که در هر رقابتی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا از حریف امتیاز بگیرم. در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲ بیشترین گل را برای تیم منچستریونایتد در رقابت های یوفا به ثمر رساندم.
● لذتبخش ترین لحظه در رقابت های باشگاهی اروپا...
▪ بازی آیندهوون مقابل هلسینگی که بیشتر مردم درباره آن اطلاع دارند؛ این اولین سال حضور من در رقابت های لیگ قهرمانان بود که در آن گلزنی هم کرده ام. گل زدن در رقابت ها برای من افتخار بزرگی بود چرا که تا آن زمان تجربه ای اینچنین خوشحال کننده نداشتم. خاطره انگیز ترین فصل برای من، همان بود.
● شکستن رکورد گلزنی بازیکنانی مانند «آلفردو دی استفانو» و «اوزه بیو» کار مهمی است...
▪ رسیدن به این رکورد کار سختی بود. آنها بازی های کمتری انجام داده و از اسطوره های فوتبال هستند اما با این حال سرانجام توانستم از آنها پیش افتاده و از این بابت به خود افتخار کنم.
● با «رائول گونزالس» همتیمی خود برای به ثمر رساندن گل بیشتر رقابت دارید؟
▪ با رائول خیلی صمیمی هستم و در تمرینات همیشه با هم هستیم. در مرحله مقدماتی ۴ گل به ثمر رساندم. اگر شما در تیم، بازیکنی مانند رائول و سیستمی که با ۲ مهاجم کار می کند داشته باشید، به خوبی می توانید خود را با تیم وفق داده و عملکردی رضایت بخش در زمین داشته باشید. رائول بازیکنی گلزن، با سرعت و منسجم است. به نظر من او بازیکن فوق العاده ای است و با قهرمانی در ۳ دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ویژگی های منحصر به فرد خود را اثبات کرده است. او برای هر کسی الگوی کاملی برای فوتبال محسوب می شود.
● جوان هلندی در بین قوهای سفید...
▪ «وزلی اسنایدر» شروع موفقیت آمیزی در رئال مادرید داشت. او با ۲۳ سال سن زمان زیادی برای پیشرفت در زندگی حرفه ای خود دارد. «آرین روبن» هم مانند اسنایدر، ۲۳ ساله است و تجربه های زیادی دارد. روبن با تیم جوانان کشورش موفقیت های بی شماری کسب کرده است. این ۲ بازیکن جوان تجربه حضور در رقابت های جام جهانی، یورو و لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه خود دارند. آنها جوانان بااستعدادی هستند که آینده ای درخشان پیش رو دارند. «رویستن درنته» نیز مانند روبن و اسنایدر بازیکنی است که تاکنون بازی های خوبی ارائه کرده است. او هنوز ۲۰ سال سن داشته و تجربه چندانی برای رقابت ها ندارد اما در رئال مادرید او این شانس را دارد که تبدیل به یکی از برترین بازیکنان آینده فوتبال شود. امیدوارم روزی این ۳ جوان به نقطه اوج خود رسیده و تحسین همگان را برانگیزند.
● قهرمانی در لیگ قهرمانان...
▪ برای من قهرمانی در لیگ قهرمانان هدف مهمی است. برای رسیدن به این هدف هر روز تلاش می کنم. بازی های لیگ قهرمانان، رقابت های فشرده ای هستند و برای بردن جام بالای سر، بایستی بسیار آماده و خوب بازی کنید. امیدوارم که روزی برسد که بتوانم جام قهرمانی در لیگ قهرمانان را بالای سرم گرفته و لذتبخش ترین لحظه زندگی حرفه ای خود را تجربه کنم و به همین خاطر برای رسیدن به هدفم تمرکز خود را بر بازی ها قرار داده و بسیار تلاش می کنم.
● تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان...
▪ در تمام سال های زندگی حرفه ای خود گلزنی کرده و بالاخره در لیست برترین گلزنان لیگ قهرمانان قرار گرفتم اما هنوز نفر اول نیستم. سعی می کنم تبدیل شدن به بهترین گلزن را فراموش کنم و بازی های دیدنی مانند زیدان ارائه دهم تا زمانی که از فوتبال کناره گیری کردم، خاطرات زیبای دوران زندگی حرفه ای خود را مرور کرده و از آنها لذت ببرم. عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان افتخار بزرگی است اما زیبا بازی کردن در دل مردم ماندنی تر است. می خواهم صحنه های زیبای بازی کردنم در مسابقات را به فرزندانم نشان داده تا خودم و خانواده ام از آنها لذت برده و به آنها افتخار کنیم.
● توصیه ای برای نونهالان...
▪ بازی را دوست داشته باشند. نونهالان در سراسر دنیا از بازی کردن با توپ لذت برده و بدون آن زندگی نمی کنند. در هر پارکی، خیابانی، محوطه بازی نونهالانی را می بینم که با توپ بازی می کنند و از دیدن آنها خوشحال می شوم.علاقه آنها به توپ، در آینده، آنها را به سوی زمین و بازی سوق داده و آینده ای درخشان را برایشان رقم می زند. فرقی نمی کند اهل کجا باشید مهم این است که بازیکن خوبی باشید. من از روستایی در هلند وارد دنیای حرفه ای فوتبال شدم که هیچ کس اهمیتی به فوتبال حرفه ای نمی داد و بچه ها را از رفتن به آن منع می کردند. بچه های بسیاری وجود دارند که به خاطر شرایط سنگین مجبورند دست از علاقه خود کشیده و شغل دیگری را برای خود برگزینند اما باید همیشه یک چیز را به یاد داشته باشند، می توانند به همه اهداف خود برسند اما باید به سختی تلاش کنند؛ فقط کافی است جرقه شروع را زده و شرایط را تحمل کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد