***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

روبن: حرف نمی‌زنم چون اسپانیایی بلد نیستم

 

بازیکن هلندی تیم فوتبال رئال مادرید دلیل کم‌حرفی و گوشه‌گیری در رختکن و تمرینات را عدم تسلط به زبان اسپانیایی دانست.

به نقل از آس اسپانیا، آرین روبن که پس از رفع مصدومیت جدی خود، اولین گل را در کوپا دل‌ری به ثمر رسانده است، گفت: مصدومیت باعث کاهش قیمت من شده؛ اما این طبیعت فوتبال است و برای من اهمیتی ندارد. قصد ترک رئال مادرید را ندارم و شایعه مذاکره با آس‌ رم ایتالیا کذب محض است.
روبن افزود: با کسی مشکل ندارم و اگر حرف نمی‌زنم به این خاطر است که اسپانیایی بلد نیستم. نزدیکان من به خوبی می‌دانند که بهترین رابطه را با هم تیمی‌های خود دارم، فراموش نکنید که غیر از من 3 هلندی دیگر در رئال مادرید هستند و مربی آلمانی ما نیز زبان مرا می‌فهمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد