***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

"کاسیاس" در آرزوی ریاست بر باشگاه رئال مادرید است

 

 

"ایکر کاسیاس" دروازه‌بان باشگاه فوتبال رئال مادرید علاقه‌مند است که بعد از خداحافظی از فوتبال، سرمربی و شاید رییس این باشگاه شود.

به ‌گزارش یوفا: کاسیاس دوست دارد دنباله روی شماری از ستارگان سابق تیم رئال باشد که مثل او، نخست بازیکن این تیم بوده و سپس رییس آن شده‌اند.

وی گفت: می‌خواهم رییس باشگاه شوم. وقتی که از بازی کناره‌گیری کنم، دوست دارم باز هم در فوتبال بمانم اما نخست به عنوان مربی جوانان و سپس اگر خدا بخواهد بشوم مثل "کاماچو"، "دل بوسکه" یا "ایروره‌تا".

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا ادامه داد: وقتی که تجربه لازم را کسب کردم، دوست دارم رییس باشگاه شوم. من از هشت سالگی در رئال بوده‌ام و از چهارسالگی هوادار این تیم هستم، به همین دلیل دوست دارم رییس شوم.

کاسیاس در ادامه تصریح کرد هنوز سالهای زیادی فرصت دارد تا به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند و معتقد است سالهای زیادی باقی مانده که در فوتبال حرفه‌ای بازی کند.

وی گفت: فکر می‌کنم می‌توانم تا ‪ ۳۵‬سالگی در آمادگی مطلوب بمانم اما دوست دارم تا ‪ ۳۸‬سالگی بازی کنم.

دروازه‌بان رئال افزود: نمی‌خواهم از رئال مادرید جدا شوم. همه مطالبی که در مورد تمدید قراردادم منتشر شده، دیده‌ام اما از هر آنچه که الان دارم راضی‌ام.

وی اولین بازی حرفه‌ای خود را در سال ‪ ۱۹۹۹‬برای رئال انجام داد و همین الان هم به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ باشگاه شناخته می‌شود درحالیکه فقط ‪ ۲۶‬سال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد