***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

با لباس رئال توپ طلا را فتح می کنم

 

مهاجم پرتغالی منچستر یونایتد تاکید کرد: تنها با لباس رئال مادرید است که به چشم می آیم و توپ طلا را فتح می کنم. کریستین رونالدو هدف جدی رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت:  اطمینان دارم که با لباس رئال به چشم می آیم و می توانم توپ طلایی رنگ فیفا را تصاحب کنم. رونالدو در ادامه افزود: وقتی فیگو به رئال مادرید آمد، بلافاصله در سال 2001 توپ طلا را گرفت، رونالدو هم به همین خاطر انتخاب شد، زیدان و کاناوارو نیز در لباس رئال دیده شدند. وقتی در سالن اوپرای زوریخ بودم، کسی اسم مرا صدا نزد و آن وقت بود که فهمیدم یک رئال مادریدی بودن چه محسناتی دارد. شوستر مربی آلمانی رئال از انتشار خبر خرید قطعی کریستیانو رونالدو بسیار خوشحال است و کالدرون رئیس باشگاه قصد دارد به غیر از این بازیکن، سس فابرگاس هافبک آرسنال را نیز به خدمت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد