***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

"آراگونز" بازگشت "گوتی" به تیم ملی اسپانیا را منتفی دانست

 

"لوییز آراگونز" سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با اظهارات اخیرش ، آخرین ذرات امید به حضور "گوتی" در این تیم درچارچوب رقابتهای جام ملتهای اروپا را از بین برد اما بازگشت "رائول" را غیرممکن ندانست.

 به‌نقل از سایت گل، وی تصریح کرد تیمی که روز جمعه اسامی آن را برای دیدار با فرانسه اعلام خواهد کرد شامل "گوتی" نخواهد بود.

در اوایل رقابتهای فصل جاری، زمزمه‌هایی در مورد بازگشت گوتی به تیم ملی شنیده می‌شد اما آراگونز برای همه روشن کرد که "اندرس اینیستا"، "سسک فابرگاس" و "دیوید سیلوا" را ترجیح می‌دهد.

وی گفت: مشکل فعلی دعوت از فلان بازیکن به تیم نیست. سوال این است که چه کسی را باید حذف کنم تا جا برای دیگری باز شود. من بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که فکر می‌کنم برای تیم مفید هستند و از نظر من، بازیکنان فعلی تیم، بهتر از گوتی هستند.

آراگونز در مورد "رائول" نیز که از سپتامبر ‪ ۲۰۰۶‬در تیم اسپانیا بازی نکرده، تصریح کرد احتمال بازگشت او منتفی نیست.

وی گفت: اگر بیش از این درباره رائول سوال کنید، پاسخی ندارم. هر بازیکنی که به اندازه بدست آوردن پیراهن ملی تلاش کند، موفق خواهد شد.

سرمربی اسپانیا با توجه به دیدار دوستانه برابر فرانسه در مالاگا توضیح داد تنها یک تغییر در تیمش ایجاد خواهد کرد که مربوط به پست دفاع چپ است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد