***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

تیم ملی فوتبال اسپانیا سرمربی جدیدی انتخاب خواهد کرد

 

مسوولان فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارند تا پیش از برگزاری جام ملتهای اروپا سرمربی آینده تیم ملی این کشور را معرفی کنند.

روزنامه" آب ث "چاپ مادرید امروز جمعه ضمن اعلام این مطلب گزارش داد:
قرارداد کاری "لوییس آراگونس" سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از برگزاری جام ملتهای اروپا که در ماه جولای سال جاری میلادی در سوئیس و اتریش برگزار می‌شود، پایان پیدا می‌کند.

به گزارش یوفا: آراگونس سال گذشته اعلام کرده بود که پس از جام ملتهای اروپا ازسرپرستی تیم ملی کناره‌گیری می‌کند و به این دلیل قصد تمدید قرارداد کاری خود را ندارد.

"آنخل ماریا بییار" رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا به همین دلیل قصد پیش از این که رقابتهای جام ملتهای اروپا برگزار شود، سرمربی جدید را را معرفی کند.

بنابر این گزارش، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از شرکت در جام ملتهای اروپا در ماه اوت رقابت دوستانه‌ای خواهد داشت و سپس در ماه سپتامبر در رقابتهای مقدماتی برای شرکت در جام جهانی سال ‪ ۲۰۱۰‬در آفریقای جنوبی به مصاف بوسنی و هرزگووین و ارمنستان می‌رود به این خاطر وقت کافی برای معرفی سرمربی جدید وجود نخواهد داشت.

این روزنامه نوشت: برای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اسپانیا بهترین نامزدهای سرمربیگری تیم ملی "بیسنته دل بوسکه" و " خوسه آنتونیو کاماچو" هستند.

در همین راستا آراگونس امروز فهرست بازیکنان تیم ملی را برای حضور در دیدار دوستانه در برابر فرانسه که در روز چهارشنبه آینده در شهر "مالاگا" واقع در جنوب اسپانیا برگزار می‌شود،اعلام خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد