***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

شوکر: رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان می رسد

 

بازیکن سابق رئال مادرید در حمایت از رئیس و نایب رئیس باشگاه اسپانیایی، این تیم را فینالیست لیگ قهرمانان دانست.

به نقل از آس اسپانیا، داور شوکر اذعان داشت: اطمینان دارم رئال مادرید به فینال مسکو می رسد و قهرمان می شود.
وی افزود: به مادرید نیامده ام که جایی در باشگاه رئال برای خود پیدا کنم. سفر من کاملا توریستی است و به لطف رئیس باشگاه بلیط بازی هفته بیست و سوم را نیز دارم تا بار دیگر در برنابئو، با تماشای رئال مادرید نوین تجدید خاطره کنم.
مهاجم سابق تیم ملی کرواسی تصریح کرد: رم حریف بزرگی برای مادرید نیست و اطمینان دارم رئال در فینال مسکو حاضر خواهد شد. باشگاه با مدیریت کالدرون و کمک میاتوویچ به روزهای طلایی خود رسیده و همه ما به عنوان اعضای این خانواده بسیار خوشحالیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد