***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

"دروگبا" همچنان می‌خواهد به رئال مادرید برود

 

"دیدیه دروگبا" مهاجم تیم فوتبال چلسی انگلیس همچنان قصد دارد این تیم را ترک کند تا در فصل آینده به رئال مادرید اسپانیا برود.

 روزنامه ورزشی "مارکا" چاپ اسپانیا با درج این مطلب نوشت، مدیر برنامه‌های این ستاره ‪ ۲۹‬ساله ساحل عاجی هفته پیش یکبار دیگر با مقامات باشگاه رئال تماسل گرفت تا بر تمایل وی برای پیوستن به این تیم تاکید کند.

این روزنامه بدون اشاره به نام منبع خود افزود: اما این بار مدافع عنوان قهرمان باشگاه‌های اسپانیا متمایل‌تر از گذشته به نظر می‌رسید.

بر اساس گزارش مطبوعات اسپانیا و انگلیس، باشگاه رئال مادرید در تماس‌های قبلی خود با دروگبا به دلیل سن این بازیکن و مبلغ درخواستی بالای ‪ ۴۰‬میلیون یوروی چلسی، با بی‌میلی پاسخ داده بود.

اما روزنامه مارکا گزارش داد که تاکید دروگبا برای پیوستن به رئال مادرید مسوولان این باشگاه را که در هر صورت می‌خواهند فقط ‪ ۲۰‬ملیون یورو در ازای وی به چلسی بدهند، راضی کرده است.

دروگبا که تا سال ‪ ۲۰۱۰‬با چلسی قرارداد دارد بعد از رفتن "خوزه مورینیو" از استمفوردبریج در ماه سپتامبر، چندین بار بر تمایل خود برای رفتن از چلسی تاکید کرده است.

وی روز یکشنبه در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ساحل عاج مقابل گینه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا بازی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد