***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

***فقط رئال مادرید***

News of Real madrid CF

لوئیس آراگونس: جانشین مرا پس از یورو ‪ ۲۰۰۸‬تعیین کنید

 

"لوئیس آراگونس" سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از فدراسیون فوتبال این کشور خواست انتخاب جانشین وی را تا پس از مسابقات یورو ‪ ۲۰۰۸‬به تعویق بیندازد.

 این مربی ‪ ۶۹‬ساله که قراردادش با تیم ملی اسپانیا در اواخر ژوئن به پایان می‌رسد گفت: من باید مربیگری این تیم را برعهده داشته باشم این به نظر منصفانه‌تر است چرا که من هرگز فدراسیونی با دو سرمربی ندیده‌ام.

وی افزود: به اعتقاد من آنچه که در این مورد منصفانه‌تر است این است که نخست من تیم را ترک کنم و سپس فدراسیون سرمربی دیگری را بکار بگیرد.

رسانه‌های اسپانیا گزارش داده‌اند که فدراسیون فوتبال این کشور در نظر دارد نام جانشین آراگونس را پیش از آغاز رقابت‌های یورو ‪ ۲۰۰۸‬اعلام کند.

"وینسنته دل بوسکه " سرمربی اسبق تیم رئال مادرید و " خوزه آنتونیو کاماچو" سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا به‌عنوان گزینه‌هایی برای جانشینی آراگونس مطرح هستند.

آنجل ماریا ویلار رییس فدراسیون فوبتال اسپانیا گفت لوئیس سرمربی تیم ملی فوتبال ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد